کپسول چربی سوز دوبیس بسته 100 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش وزن، چربی‌سوز

    افزایش وزن، چربی‌سوز

  • شکل محصول

    کپسول

    کپسول

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کپسول ۵۰۰ میلی گرمی آنتی فت دوبیسکپسول ۵۰۰ میلی گرمی آنتی فت دوبیس به صورت گردآوری تمامی مکمل‌های طبیعی و مفید برای کاهش بافت چربی بدن شما طراحی شده است. این محصول شامل چای سبز، قهوه، فلفل، آکاسیا، اسکوتلاریا، CLA، کافئین، کلسیم، کرومیم و ال کارنیتین است. 

مکمل آنتی فت به عنوان یک قرص چربی سوز بسیار موثر عمل می‌کند و تنها چند روز پس از مصرف، اثربخشی آن با کاهش محسوس بافت چربی در بدنتان قابل توجه است. به دلیل عملکرد و تاثیرگذاری بسیار بالا و سریع، این محصول برای افرادی که در کوتاه مدت و ظرف چند روز نیاز به کاهش بافت چربی و کاهش وزن دارند، مناسب است. 

در هر صورت، بهتر است قبل از مصرف هر نوع مکمل تغذیه‌ای، با پزشک خود مشورت کنید، به وی اطلاع دهید که در حال مصرف دارویی خاصی هستید یا نه، و از او بپرسید که ممکن است تداخل دارویی با این محصول رخ دهد یا نه. همچنین، توصیه می‌شود به همراه مصرف این محصول، رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی منظم داشته باشید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
آرژنین برای به انجام رسیدن بسیاری از پروسه های مربوط به فیزیولوژی عضلات ضروری است. این پروسه ها شامل ترشح هورمون ها افزایش تولید هورمون رشد پاکسازی و دفع سموم تولید شده در بدن و سیستم دفاعی بدن در مقابل امراض می باشد.
کپسول چربی سوز دوبیس بسته 100 عددی