کپسول هیر نوتری کارن بسته 30 عددی

  • شکل محصول

    کپسول

    کپسول

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کپسول هیرنوتری کارنکپسول هیر نوتری کارن با داشتن ترکیبات غنی از ویتامینها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه، به حفظ و تقویت سلامت مو و پوست کمک میکند. این محصول حاوی ویتامینهای گروه B، ویتامین E، و املاح مهمی مانند مس، ید، آهن، سلنیوم و روی است که هر کدام نقش مهمی در حفظ سلامتی دارند.

آهن، به عنوان یک عنصر حیاتی، در جلوگیری از ریزش مو ناشی از کمبود آهن بدون علائم کم خونی موثر است. روی و مس به عنوان کوفاکتورهای آنزیم لیزیل اکسیداز، در ساخت کلاژن و تکثیر DNA نقش دارند، که برای سلامت پوست و مو ضروری است. ید به تنظیم عملکرد تیروئید کمک کرده و میتواند از زبری و ریزش مو جلوگیری کند.

ویتامین E و سلنیوم به عنوان آنتیاکسیدانها، از آسیبهای ناشی از استرس اکسیداتیو محافظت میکنند. سیستین و متیونین، اسیدهای آمینه حاوی سولفور، به استحکام پوست و مو کمک میکنند. اسید پانتوتنیک (B5)، ویتامین B6، اسید فولیک (B9)، بیوتین (B7)، ویتامین B12 و نیاسین (B3) هر کدام به نوبه خود در سنتز پروتئینها، تکثیر سلولی و حفظ رنگ و سلامت مو نقش دارند. این ترکیبات متنوع، کپسول هیر نوتری کارن را به یک مکمل کامل برای حمایت از سلامت مو و پوست تبدیل میکنند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول هیر نوتری کارن بسته 30 عددی