کپسول بتا هیدروکسی بتامتیل بوتیرات کارن بسته 120 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش سوخت و ساز، بدنسازی

    افزایش سوخت و ساز، بدنسازی

  • شکل محصول

    کپسول

    کپسول

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی کپسول بتا هیدروکسی بتامتیل بوتیرات کارنکپسول بتا هیدروکسی بتامتیل بوتیرات کارن بسته 120 عددی، یک مکمل غذایی است که حاوی بتا هیدروکسی بتامتیل بوتیرات (بتائین) و کارنیتین است. بتائین یک ترکیب شیمیایی است که در بسیاری از مواد غذایی مانند سبزیجات، میوه‌ها و ماهی یافت می‌شود و به عنوان یک پیش ساز برای ساختن مولکول‌های مهم در بدن انسان شناخته می‌شود. کارنیتین نیز یک ترکیب شیمیایی است که در بسیاری از مواد غذایی مانند گوشت، ماهی، شیر و پنبه‌ای یافت می‌شود و در تولید انرژی برای سلول‌های بدن نقش دارد.

با توجه به ترکیبات موجود در این مکمل غذایی، مصرف کپسول بتا هیدروکسی بتامتیل بوتیرات کارن بسته 120 عددی می‌تواند به افزایش تولید انرژی در بدن، کاهش خستگی و افزایش عملکرد ورزشی کمک کند. همچنین، برخی مطالعات نشان داده‌اند که بتائین ممکن است در کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 نیز موثر باشد.

با این حال، قبل از مصرف هرگونه مکمل غذایی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و دستورالعمل‌های مصرف را به دقت رعایت کنید. همچنین، برای حفظ بهتر نتیجه، بهتر است مصرف این محصول را به صورت منظم و به مدت زمان توصیه شده توسط پزشک خود ادامه دهید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول بتا هیدروکسی بتامتیل بوتیرات کارن (پی ان سی- PNC) متابولیت اسیدآمینه کتوژنیک لوسین است. مقدار کمی HMB (هیدروکسی- متیل بوتیرات – بتا) در طی متابولیسم لوسین در بدن تولید می‌شود. ورزشکارانی که تمرینات و مسابقات طولانی و شدید دارند برای بدنسازی خود نیاز به مکمل خواهند داشت. همچنین HMB می‌تواند تجزیه پروتئین را از طریق کاهش فعالیت و بیان مسیر یوبی کوئیتون- پروتزوم (یکی از مسیرهای اصلی تجزیه پروتئین در بدن) و کاسپازها (خانواده ای از سیستئین پروتئاز‌ها که در آپوپتوز، نکروز و ا ...بیشتر
کپسول بتا هیدروکسی بتامتیل بوتیرات کارن بسته 120 عددی