کپسول ایموسان دی سان فارما بسته 60 عددی

  • شکل محصول

    کپسول

    کپسول

  • کشور تولید‎کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی کپسول ایموسان دی سان فارما بسته 60 عددیایموسان دی‌سان فارما یک کپسول حاوی ویتامین C، مواد معدنی زینک و سلنیوم و عصاره گیاهی اکیناسه است که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت دستگاه تنفس کمک کند. ویتامین C نقش مهمی در سلامت سیستم ایمنی بدن دارد و توانایی سیستم ایمنی بدن را در مقابله با بیماری‌های عفونتی افزایش می‌دهد. همچنین مصرف آن می‌تواند طول دوره و شدت عفونت‌های دستگاه تنفسی را کاهش دهد. سلنیوم نیز یکی دیگر از مواد معدنی موجود در ایموسان دی‌سان فارما است که در سلامت سیستم ایمنی بدن و مقابله با بیماری‌های ویروسی و باکتریایی نقش مهمی دارد. عصاره گیاهی اکیناسه نیز یک گیاه دارویی است که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با بسیاری از عفونت‌های ویروسی تنفسی کمک کند.

در مورد گیاه اکیناسه هم می‌توان گفت کهر بخش از گیاه اکیناسه شامل ریشه، برگ‌ها و گل‌ها، خواص دارویی متفاوتی دارد. این گیاه درمانی به طور گسترده برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی استفاده می‌شود و خواص آن شامل تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش ریسک سرطان، تسکین درد، کاهش التهاب، ملین، بهبود سلامت روانی، مبارزه با عفونت‌ها، درمان زخم، از بین بردن ویروس‌ها و باکتری‌ها، درمان آنفولانزا و سرماخوردگی، درمان آلرژی، تسکین گلو درد، تسکین سردرد و میگرن، کاهش چین و چروک، درمان شوره سر و تسریع در رشد مو است. این گیاه به دلیل خواص درمانی قدرتمندش، در بسیاری از محصولات دارویی و تقویت‌کننده‌های سیستم ایمنی بدن به کار گرفته می‌شود.ایموسان دی سان فارما یک کپسول حاوی ویتامین C، زینک، سلنیوم و عصاره گیاهی سرخارگل است. این ترکیب موثر در کمک به حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسیار مهمی دارد. علاوه بر این، این کپسول می‌تواند به سلامت پوست، مو و ناخن نیز کمک کند. به طور خاص، ویتامین C می‌تواند در سلامت پوست، مو و ناخن تأثیرگذار باشد، در حالی که سلنیوم و زینک باعث بهبود سلامت پوست و مو می‌شوند. در کل، ایموسان دی سان فارما یک محصول کامل است که می‌تواند در بهبود سلامت کلی بدن، از جمله سیستم ایمنی، پوست، مو و ناخن مؤثر باشد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول ایموسان دی سان فارما حاوی ویتامین C و مواد معدنی زینک و سلنیم و عصاره گیاهی اکیناسه بوده که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی و سلامت دستگاه تنفس دارد. همچنین ترکیبات موثر این محصول به سلامت پوست، مو و ناخن کمک موثری می‌کند. روی موجود در این محصول جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز عملکرد سیستم ایمنی ضروری است. با مصرف این ماده معدنی طول دوره بیماری‌های دستگاه تنفسی کاهش پیدا می‌کند. ویتامین ث نقش مهمی در سلامت سیستم ایمنی بر عهده دارد و توانایی سیستم ایمنی بدن را در مقابل ...بیشتر
کپسول ایموسان دی سان فارما بسته 60 عددی