کپسول اپتی ویژن مولتی مینرال نیچرز اونلی بسته 30 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاچه کسانی باید از کپسول اپتی ویژن نیچرز اونلی استفاده کنند؟
افراد هیپرتیروئیدی که در معرض خطر آسیب چشمی هستند، مانند بیرون زدگی غیرعادی کره چشم‌ها از حدقه که باعث ضعف بینایی و آسیب‌های چشمی می‌شود، باید از این محصول استفاده کنند. همچنین، مصرف این محصول برای افراد بالای ۵۰ سال که به علت کمبود لوتئین و برخی از ویتامین‌ها به خاطر کهولت سن، موجب کاهش دید و اختلال در عملکرد شبکیه می‌شود، توصیه می‌شود. افرادی که دچار فوتوفوبیا (نور گریزی) هستند و چشم‌هایشان به نور حساسیت دارند، به خصوص در شب یا در حضور لامپ‌های فلورسنت، نور زرد و غیره، همچنین باید از این محصول استفاده کنند.

افرادی که فعالیت‌های زیادی در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، تماشای تلویزیون و موارد مشابه دارند و دچار ضعف، خستگی و خشکی چشم می‌شوند، نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند. افراد مبتلا به دیابت که اختلالات عروقی و خونریزی شبکیه موجب اشکالات دید و بینایی در آنان می‌شود، همچنین می‌توانند از این محصول استفاده کنند. افرادی که دچار آب مروارید هستند نیز می‌توانند این محصول را مصرف کنند.

عواملی که باعث بیماری و خستگی چشم می‌شود، مانند فعالیت و خیرگی زیاد چشم مانند تماشای طولانی تلویزیون، استفاده از کامپیوتر، موبایل و بازی‌های رایانه‌ای، همچنین می‌تواند به دلیل استفاده زیاد از موبایل و فعالیت زیاد در شبکه‌های اجتماعی باشد. افرادی که در معرض تشعشعات نورهای آبی که منشا آن کامپیوتر و گوشی‌های موبایل و همینطور نور خورشید است، هستند، ریسک ابتلا به بیماری تباهی لکه زرد در آنها تشدید می‌شود. برای پیشگیری و درمان اولیه این بیماری، می‌توان از محصول حاوی لوتئین ۱۰ میلی‌گرم در روز استفاده کرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول اپتی ویژن مولتی مینرال نیچرز اونلی بسته 30 عددی