کپسول آوودین هولیستیکا بسته 32 عددی

  • شکل محصول

    کپسول

    کپسول

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاکپسول آوودین هولیستیکا با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان، می‌تواند بازسازی غضروف را تا ۳ ماه تا ۳ سال بهبود بخشد و سرعت پیشرفت آرتروز را کاهش دهد و دردهای مفصلی را کاهش دهد. این ویتامین د۳ برای پیشگیری از کمبود آن و جلوگیری از تشدید پوکی استخوان، افزایش احتمال شکستگی‌های استخوانی، التهاب مفاصل، سرطان‌های شایع، بیماری‌های خودایمنی، فشارخون بالا و بیماری‌های عفونی، به قرص آوودین اضافه شده است. ترکیبات موثر این محصول باعث قرار گرفتن آوودین در دسته بهترین قرص غضروف ساز گیاهی قرار دارد.

آرتروز به ساییدگی مفاصل، تخریب سطح مفصلی، تغییر شکل، درد و محدودیت حرکت در مفاصل، گفته می‌شود. مفاصل بدن در طول روز و به علت فعالیت‌های بدنی مختلف، مرتباً در معرض ضربه قرار می‌گیرند و این ضربات مرتباً آسیب‌هایی را به آنها، به خصوص به غضروف‌های مفصلی، وارد می‌کنند. بدن این آسیب‌ها را تا جایی که می‌تواند، ترمیم می‌کند، اما گاهی اوقات شدت آسیب‌های وارد شده بیش از قدرت ترمیم بدن است و یا به عللی قدرت ترمیم بدن کاهش یافته و نمی‌تواند آسیب‌های معمولی را مرتباً ترمیم کند. در این موارد، غضروف مفصلی به تدریج خراب و خراب‌تر می‌شود و این شروع آرتروز است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول آوودین هولیستیکا بسته 32 عددی کپسول آوودین هولیستیکا بسته 32 عددی (avodin capsule) یک مکمل تحت لیسانس فرانسه است که با داشتن ترکیبات موثر طبیعی و گیاهی مانند سویا و آووکادو در کنار ویتامین‌ها، می‌تواند به کاهش دردهای مفصلی و غضروف‌سازی کمک کند. قرص اودین مدت زیادی است که به فروش می‌رسد و در دسته بندی مکمل‌های مخصوص مفاصل، همواره بسیار محبوب بوده است. در ادامه بیشتر در مورد خواص این محصول صحبت می‌کنیم. ویژگی‌های کپسول آوودین کپسول آوودین هولیستیکا بسته 32 عددی در بخش‌‌ه ...بیشتر
کپسول آوودین هولیستیکا بسته 32 عددی