کپسول آناهیل بروملین اس پی ای بسته 30 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی کپسول آناهیل بروملین اس پی ایکپسول آناهیل ترمیم کننده و التیام بخش پوست است. با مصرف روزانه این کپسول، جای زخم، خون مردگی و کبودی پوست ترمیم خواهد شد. این محصول یکی از بهترین روش های درمان زخم های سوختگی محسوب شده و التهابات پوستی ناشی از آن‌ها را التیام می بخشد. این خواص کپسول آناهیل به سبب وجود بروملین در ترکیبات این کپسول می باشد.

بروملین موجب مهار بیوسنتز پروستاگلندین E۲، مهار Cox۲ و برادی کینین می شود و از این طریق موجب کاهش درد و التهاب می گردد. دارای اثرات پروتئولیتیک در معده و روده کوچک می باشد و به هضم پروتئین ها کمک می کند. همچنین آنزیم کلاژناز را فعال کرده و باعث تسریع روند بهبود زخم و جلوگیری از بروز اسکار می گردد. بروملین، ترکیبی از آنزیم های پروتئولیتیک است که از گیاه آناناس استخراج می شود. 

 آناناس از دسته میوه های مغذی و سرشار از عناصر مورد نیاز بدن می باشد. از دیرباز به افرادی که عمل جراحی انجام داده بودند و یا از سوزش و جای زخم، سوختگی و جراحات رنج می بردند، مصرف آناناس توصیه می شد. این به سبب وجود آنزیم های معجزه گر همچون بروملین که دارای خاصیت ترمیم کنندگی می باشد، است.

 ویژگی های کپسول آناهیل سلامت پرمون امین

این کپسول حاوی ماده موثره بروملین برگرفته از گیاه آناناس است و  سبب کاهش التهاب و تسریع بهبود زخم های جراحی و سوختگی می شود. به علاوه استفاده از این محصول به هضم پروتئین ها در معده و روده کمک می کند. ترمیم جای زخم (رفع اسکار)، رفع خون مردگی و کبودی و کاهش درد و التهاب از دیگر ویژگی های این محصول است. 

نحوه استفاده 

روزانه ۱ تا ۳ قرص آناهیل یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد غذا مصرف شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول آناهیل بروملین اس پی ای بسته 30 عددی