کرم ضد آفتاب رنگی مای spf50 مدل Spot Guard مناسب برای پوست مختلط و چرب حجم 50 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

  • ویژگی ظاهری

    رنگی

    رنگی

  • SPF

    50

    50

  • سازگار با پوست‌‌های

    چرب، مختلط

    چرب، مختلط

  • ویژگی‌های ضدآفتاب

    محافظت کننده در برابر اشعه UVA

    محافظت کننده در برابر اشعه UVA

  • مناسب برای

    بانوان و آقایان

    بانوان و آقایان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کرم ضد آفتاب رنگی مای spf50 مدل Spot Guardکرم ضد آفتاب رنگی مای spf50 مدل Spot Guard یک محصول چهار کاره در بخش محصولات بهداشتی پوست صورت است. این محصول با استفاده از تکنولوژی پیشرفته Advanced Spectral و SPF Booster، پوست را به طور کامل در برابر اشعه های UVA و UVB و همچنین بلو نور محافظت می کند. با استفاده از تکنولوژی کنترل چربی و کمپلکس ال کارنتین و سیلیکا، این محصول قادر است چربی اضافه پوست را جذب کرده و براقیت را کاهش دهد.

کرم ضدآفتاب و ضد لک بدون چربی مای شامل سبوماین، نیاسینامید، اسید لینولئیک و ویتامین های E و B5 می باشد و با ویژگی های ضد جوش، کنترل چربی و ضد باکتریایی، می تواند پوست را مات و بی نقص نگه دارد. همچنین این محصول با بافتی مات و سبک، پوست را از پیری زودرس پیشگیری می کند و به بهبود سریع از سوختگی آفتابی و روشن کردن لک های آفتابی کمک می کند. با داشتن رنگ طبیعی و پوشش ملایم، کرم ضد آفتاب مای اسپات گارد SPF 50 جایگزینی مناسب برای کرم پودر روزانه است.

محصولات مای با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند و قادرند در رقابت با محصولات خارجی پیشرو باشند. این برند ایرانی محصولات بهداشتی با استانداردهای جهانی و بر اساس فرمولاسیون کال اند کو آلمان را ارائه می دهد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کرم ضد آفتاب رنگی مای spf50 مدل Spot Guard مناسب برای پوست مختلط و چرب حجم 50 میلی لیتر مجموعه 2 عددی