کرم ضد آفتاب رنگی مای مدل SPF60 مناسب پوست های چرب و مختلط حجم 50 میلی لیتر

  • نوع ضدآفتاب

    رنگی

    رنگی

  • SPF

    60

    60

  • سازگار با پوست‌های

    چرب

    چرب

  • مناسب برای

    بانوان و آقایان

    بانوان و آقایان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کرم ضد آفتاب رنگی مای مدل SPF60 مناسب پوست های چرب و مختلطکرم ضد آفتاب مای SPF60 یک محصول با ویژگی های ضد چروک، ضد التهاب و قرمزی پوست، رطوبت رسان، کنترل ترشح سبوم و حمایت از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB و IR است. این کرم ضد آفتاب حاوی فیلترهای محافظ در برابر اشعه های خورشیدی است که به پوست کمک می کند تا از آسیب های ناشی از تابش خورشید و عوامل محیطی محافظت شود.

این کرم ضد آفتاب حاوی ویتامین E است که به پوست کمک می کند تا از پیری زودرس و چین و چروک های پوستی پیشگیری کند و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هاست که از پوست در برابر آسیب های ناشی از آلودگی هوا و فعالیت های رادیکالی آزاد محافظت می کند.

با توجه به ویژگی های آن، این کرم ضد آفتاب می‌تواند یک گزینه مناسب برای پوست های چرب و مختلط باشد، زیرا به علاوه کنترل ترشح سبوم در پوست، می تواند از خشکی و دهیدارته شدن آن جلوگیری کند. همچنین، فاکتور حفاظتی بالای این کرم ضد آفتاب و حمایت از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB و IR، آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده در محیط های با تابش خورشید بالا تبدیل می کند.

لازم به ذکر است که استفاده از کرم ضد آفتاب باید به صورت منظم و در طول سال باشد، حتی در روزهای ابری و در فصول سرد. همچنین، بهتر است پوست خود را همیشه از تابش خورشید محافظت کنید و از استفاده از نور خورشید در ساعات پرتابش خورشید، یعنی از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعد از ظهر، خودداری کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کرم ضد آفتاب رنگی مای مدل SPF60 مناسب پوست های چرب و مختلط حجم 50 میلی لیتر