کرم اکسیدان 121 مدل 20Vol دوازده درصدی حجم 150 میلی لیتر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کرم اکسیدان 121برخی از کرم‌های اکسیدان حتی دارای ویتامین‌ هستند و درصدهای روشن‌کنندگی متفاوتی دارند. کرم اکسیدا‌ن‌ها از چهار دسته‌ی معروف برخوردار بوده و در غلظت نیز متفاوت هستند. معمولاً کرم‌های اکسیدان‌ها از اکسیدان‌ها غلظت بیشتری دارند. این مواد مناسب باید دارای پروتئین، اکتیواتورهای مناسب برای حفظ سلامت موهایتان باشند. یکی از مهم‌ترین موارد برای رنگ نمودن مو، استفاده از اکسیدان است. تفاوت‌ اکسیدان‌ و‌ ‌کرم ‌اکسیدان فقط در مواد نرم کننده موجود در آنهاست. اکسیدان‌ها از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده‌ رنگ مو است.

برای اینکه رنگ موی شما از رنگ مورد نظر شما را داشته باشد و در اصطلاح موی شما رنگ باز کند، باید از اکسیدان‌ها استفاده کنید. کرم اکسیدان در بازار توسط برندهای مختلفی تولید شده‌اند که می‌توانید با توجه ویژگی‌های آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید. برندهایی هستند که محصولات آن‌ها کیفیت مناسب را ندارد و با استفاده از آن‌ها سبب شکستگی و از بین رفتن طراوت موهایتان خواهید شد. برندها با تولیدات محصولات باکیفیت مانند برند 121 که در این بخش ملاحظه می‌کنید سبب شده‌اند که افرادی که دچار آسیب‌دیدگی مو شده‌اند، بتوانند دوباره باکیفیت بسیار بالاتری موهای خود را رنگ کنند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کرم اکسیدان آرای مدل 20Vol نه درصدی حجم150 میلی‌لیتر برای ترکیب رنگی که می‌خواهید رنگ روشنی داشته باشید مناسب است. این نوع مواد اغلب دارای فرمولاسیون متفاوتی هستند و باید در زمان خرید آن‌ها را بررسی کنید. کرم اکسیدان ها با کلیه رنگ موها و پودرهای استاندارد قابلیت ترکیب دارند و عضوی مهم برای رنگ کردن موها به شمار می‌رود. لازم به ذکر است در انتخاب اکسیدان کرم دقت فراوانی کنید، زیرا ممکن است با انتخاب اشتباه به موهایتان آسیب برسانید. به‌طور مثال تا زمانی می‌خواهید موهایتان را تی ...بیشتر
کرم اکسیدان 121 مدل 20Vol دوازده درصدی حجم 150 میلی لیتر