کرم آبرسان لیاشو مدل Aloevera حجم 330 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    ایران

    ایران

  • سازگار با پوست‌

    خشک

    خشک

  • ترکیبات

    دارای روغن های طبیعی

    دارای روغن های طبیعی

  • ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود

    B3

    B3

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کرم‌های آبرسان و ضرورت استفاده از آن‌هاخشکی پوست یکی از مشکلاتی است که خیلی از افراد با آن مواجه می‌شوند. برای برطرف کردن خشکی پوست راه‌های مختلفی وجود دارد؛ بهترین و موثرترین راه استفاده از کرم آبرسان پوست و یا کرم مرطوب کننده پوست است. کرم‌های آبرسان رطوبت مورد نیاز پوست را از روی پوست و هوا گرفته و جذب پوست می‌کنند و مانع خشک شدن پوست می‌شوند. این کرم‌ها حاوی موادی از قبیل اسید هیالورونیک، گلیسیرین، آلوئه ورا، عسل، سدیم لاکتات و .. می‌باشند. کرم‌های آبرسان معمولا سبک هستند زیرا دارای مقدار بسیار کمی چربی هستند.

وظیفه کرم‌های آبرسان در درجه اول این است که موجب تقویت پوست شوند. در درجات بعدتر، محصولات آبرسان به دلیل تحریک بافت‌های کلاژن ساز پوست، از ایجاد چین و چروک پوست و پیری زودرس آن جلوگیری می‌کنند.

این محصولات مراقبتی به دلیل داشتن موادی مانند گلیسیرین، اسید لاکتیک، اسید هیالورونیک باعث جذب بیشتر آب در سلول‌های پوستی می‌شوند که نتیجه آن نرمی و لطافت پوست است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کرم آبرسان لیاشو مدل Aloevera که در حجم 330 میلی لیتر موجود است، یک آبرسان قوی مناسب مصرف روزانه پوست‌های خشک و حساس است. این کرم آبرسان به دلیل داشتن ترکیبات ارزشمندی مانند عصاره آلوئه ورا و اوره، ویتامین B3، روغن آرگان و فاقد پارابن بودن، با مرطوب نگه داشتن و آبرسانی به پوست، از خشکی، چروک شدن و پیری زودرس پوست شما جلوگیری می‌کند. کرم آبرسان لیاشو به دلیل داشتن روغن آرگان دارای خواص ضد التهابی، ترمیمی و ضد آکنه نیز می‌باشد؛ هم‌چنین با آبرسانی و تغذیه مناسب پوست، سبب جوان‌سا ...بیشتر
کرم آبرسان لیاشو مدل Aloevera حجم 330 میلی لیتر