کاپ قاعدگی لونت شماره 2

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کاپ قاعدگی لونت، ارمغان آورنده سلامت و آسودگی برای شماقاعدگی و گذراندن این دوران همیشه یک دغدغه و نگرانی برای بانوان به همراه داشته‌است. تحمل دردها و حالات روحی این دوران از یک طرف و نگرانی بابت پس دادن و محدودیت در انجام فعالیت‌های روزانه از طرف دیگر باعث می‌شود بانوان برخی اوقات در مقابل این پدیده طبیعی احساس خوشایندی نداشته‌باشند و چند روزی را در سردرگمی بگذرانند. کاپ قاعدگی لونت همان چیزی است که می‌تواند در طول چرخه قاعدگی ذهن شما را آسوده کند و گذراندن این پدیده طبیعی را برایتان آسان کند. این کاپ در دو سایز موجود است. با آمدن وسیله‌ای به نام کاپ قاعدگی بسیاری از این مشکلات حل شده و افراد بسیاری به خرید آن روی آورده‌اند. 

استفاده از کاپ قاعدگی لونت مزایای بسیاری دارد. از جمله این‌که به محیط زیست آسیب نمی‌زند و روزانه تعداد زیادی پد وارد چرخه طبیعت نمی‌شود. از طرف دیگر بوی نامطبوع و ناخوشایند پد را ندارد و برعکس پد که باید زود تعویض شود می‌توان آن را به مدت ۱۲ ساعت داخل واژن قرار داد و بعد تخلیه کرد. کاپ لونت برای بانوان شاغل یا کسانی که ورزش و شنا می‌کنند به شدت توصیه می‌شود. با داشتن کاپ قاعدگی در طول روز فکر و ذهنتان روی کارتان متمرکز است و جای نگرانی نیست. کاپ قاعدگی لونت شماره ۲ برای بانوانی که زایمان طبیعی داشته‌اند یا ماهیانه خونریزی زیادی دارند مناسب است. سایز ۱ معمولا برای افراد مبتدی که آشنایی با این کاپ ندارند و قبلا استفاده نکرده‌اند توصیه می‌شود. این سایز برای بانوانی که خونریزی متوسط دارند یا زایمان سزارین داشته‌اند نیز گزینه مناسبی است. استفاده از کاپ قاعدگی نیاز به تمرین دارد اما بعد از این‌که جاگذاری آن را یاد گرفتید می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش از دوران قاعدگی داشته‌باشید. بعد از این‌که کاپ پر شد به وسیله قسمتی که در انتهای کاپ قرار دارد آن را بیرون بکشید و تخلیه کنید و سپس به خوبی بشویید. لازم است کاپ را بعد از یک دوره استفاد در آب بجوشانید و استریل کنید. کاپ قاعدگی لونت از جنس سیلیکون گرید پزشکی می‌باشد و اگر به درستی استفاده شود پاره یا سوراخ نمی‌شود. این کاپ یک محصول کاملا بهداشتی است و برای مدت حداقل یک سال می‌توان از آن استفاده کرد. 

از جمله مزایای کاپ قاعدگی لونت شماره ۲ می‌توان لبه به مواردی مانند محافظ محیط‌زیست ، جنس سیلیکونی با کیفیت، تخلیه راحت و بدون دردسر، قابلیت انعطاف‌پذیری و جاگذاری آسان، کاملا بهداشتی و تهیه شده از مواد درجه یک، مناسب برای بانوانی که زایمان طبیعی داشته‌اند اشاره کرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
سلامتی زنان، یکی از مهمترین عواملی است که باید به آن توجه داشته باشیم. از این رو برند لونت، با طراحی و تولید کاپ قاعدگی جدید خود، سعی در رفع مشکلاتی که برای بسیاری از زنان هر ماهه بوجود می آیند، دارد. این کاپ قاعدگی، با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی عالی، می تواند به بهبود سلامت زنان کمک کند. در مقایسه با کاپ های قاعدگی سنتی، کاپ لونت، باعث کاهش درد و عصبی شدن، بهبود عملکرد جنسی و خلاصی از مشکلاتی مانند خارش و التهابات می شود. این کاپ قاعدگی با طراحی کارآمد و بدون هیچ ...بیشتر
کاپ قاعدگی لونت شماره 2