ژل ضد عفونی کننده دست اکتیو حجم 450 میلی لیتر

  • صادر کننده مجوز

    سازمان غذا و دارو

    سازمان غذا و دارو

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

ژل ضد عفونی کننده دستژل‌های ضدعفونی‌کننده، صابون نیستند و مایعی هستند که معمولاً برای از بین بردن سریع باکتری‌ها و ویروس‌های موجود روی پوست دست‌به‌کار می‌روند. آن‌ها حاوی الکل هستند که نسبت به تریکلوزان و … سریع‌تر باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برند.

ژل ضدعفونی‌کننده دست  نیازی به آب‌کشی و خشک ‌کردن ندارند و با سرعت زیادی تبخیر می‌شوند و نیازی به آب یا حوله نخواهید داشت. این ژل‌ها می‌توانند باکتری‌ها را از بین ببرند اما قادر به از بین بردن آلودگی و چرک قابل‌مشاهده روی دست‌ها نیستند. این روزها استفاده از این نوع ژل‌ها به تمیزی و استریل بودن دست‌های شما کمک خواهد کرد و می‌توانید بدون نیاز به آب و صابون میکرول و باکتری‌ها را از بدنتان دور کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
استفاده از ژل ضدعفونی‌کننده دست در مواقعی که دسترسی ما به آب و صابون ممکن نیست بسیار مفید بوده و کمک می‌کند تا دست‌ها را از وجود انواع آلودگی‌ها و ویروس‌ها پاک کنیم و سبب انتشار آن‌ها به سایر اعضای بدن و به وجود آمدن انواع بیماری‌ها برای بدن نخواهد شد. ژل ضدعفونی‌کننده دست اکتیو کد 01 حجمی برابر 450 میلی‌لیتر دارد و حاوی اتانول است. از این ضدعفونی‌کننده می‌توانید برای پاک‌سازی دست‌ها استفاده کنید و بعد از استفاده از این ژل نیازی به آبکشی ندارید و در هر مکانی می‌توانید آن را ...بیشتر
ژل ضد عفونی کننده دست اکتیو حجم 450 میلی لیتر