ژل بلیچینگ سفیدکننده دندان الترادنت مدل Opalescence Go بسته 4 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

بلیچینگپوسیدگی دندان از مواردی است که مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد می‌کند. همچنین رسیدگی به دندان‌ها باعث جلوگیری از پوسیدگی و کمک به سلامت دهان افراد است. ولی مسواک، نخ‌دندان و مواد شوینده دهان از مواردی هستند که تا حدی میزان پوسیدگی دندان‌ها را کاهش می‌دهند. حتما راه حل دیگری وجود دارد تا این عارضه را تا آخرین حد ممکن کاهش دهد و هزینه‌های زیاد دندان‌پزشکی را از شما بکاهد. یک راه‌حل موثر و کارآمد در این خصوص استفاده از مواد نگه‌دارنده و سفید کننده است. برند الترادنت در این باره، محصولاتی را ساخته و تهیه کرده‌اند که بسار به شما کمک می‌کند. یکی از این محصولات ژل بلیچینگ و سفیدکننده اوپال‌سنس (Opalescence) از سری گو (Go) است.

 استفاده از بلیچینگ خانگی و صرف هزینه‌ی کمتر راه‌حلی مناسب که می‌توان با استفاده از آن حداکثر میزان نگه‌داری از دهان و دهان را فراهم آورد و پوسیدگی دندان‌ها و عوارضی که پس از آن رخ می‌دهد جلوگیری کرد. به یاد داشته باشید استفاده از این مواد (بلیچینگ) که اکثرا به‌صورت ژل ساخته می‌شوند به تنهایی راه‌حلی برای پوسیدگی نیست وبعد از استفاده از مواد بلیچینگ و سفیدکننده شما نیاز بیشتری به نگه‌داری و محافظت از دندان‌های خود از طریق مسواک زدن، نخ‌دندان و مواد شوینده دارید، پس حواس خود را در هنگان استفاده از آن جمع کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
آیا شما به دنبال بهترین راه حل برای سفید کردن دندان های خود هستید؟ آیا می‌دانستید با یک ژل می‌توانید این کار را انجام دهید و به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون مراجعه به مطب دندان پزشکی در منزل خودتان اقدام به جرم گیری دندان نمایید. ژل Opalescence Go محصول شرکت الترادنت با غلظت 15 درصد به عنوان ماده موثره همراه با پتاسیم نیترات به عنوان ماده ضدحساسیت و فلوراید به عنوان ماده ضد پوسیدگی دندان است. برای استفاده با تری اختصاصی در منزل، ژل سفید کننده دندان مدل Opalescence Go ...بیشتر
ژل بلیچینگ سفیدکننده دندان الترادنت مدل Opalescence Go بسته 4 عددی