پودر گین آپ پی ان سی با طعم شکلات وزن 1800 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش سوخت و ساز

    افزایش سوخت و ساز

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پودر گین آپ پی ان سی با طعم شکلاتبه افرادی که با رعایت رژیم و برنامه غذایی به سختی وزن و عضله می گیرند، هارد گینر گفته می شود. استفاده از گین آپ می تواند به این افراد کمک کند. همچنین ورزشکاران نیز می توانند برای افزایش وزن و حجم عضله از مکمل گین آپ، استفاده کنند.  پودر گین آپ حاوی کربوهیدرات، پروتئین یا آمینواسید، چربی و ویتامین ها و مواد معدنی است. این محصول حاوی 12 نوع ویتامین برای تأمین 100% نیاز روزانه می باشد. وجود مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین ها یکی از ویژگی های منحصر به فرد گین آپ می باشد. گینرها با افزایش دریافت کالری باعث افزایش وزن می شوند. نسبت کربوهیدرات به پروتئین در مکمل های گینری می تواند بین 1 به 1 تا 5 به 1 متغیر باشد. 

پودر گین آپ بزرگسالان توسط شرکت کارن تولید می شود. هر قوطی از این محصول حاوی 1800 گرم پودر است. هر سروینگ از این مکمل معادل 5 پیمانه (220 گرم) بوده و 830 کیلوکالری انرژی دارد. این مکمل در صورت مصرف روزانه یک سروینگ، برای 8 روز کافی است. ویژگی های پودر گین آپ

استفاده از این پودر به افزایش وزن در بزرگسالان کمک کرده و در تأمین انرژی و پروتئین مورد نیاز افراد مبتلا به سوءتغذیه نقش مهمی دارد. این محصول دارای 22% پروتئین از مخلوط پروتئین های whey و شیر است و حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین ها می باشد. همچنین این محصول دارای 12 نوع ویتامین برای تأمین 100% نیاز روزانه است.

نحوه استفاده 

مقدار مصرف gain up به وزن، تعداد دفعات تمرینات ورزشی و هدف از مصرف آن بستگی دارد. با این وجود، مصرف روزانه 5 پیمانه (220 گرم پودر گین اپ) برای عموم مصرف کنندگان کافی و ایمن است. 5 پیمانه را در طول روز تقسیم کرده و بهتر است هر بار 1 پیمانه (حداکثر 1.5 پیمانه) میل شود. هر پیمانه را با نصف لیوان آب، شیر یا آبمیوه مخلوط کرده و شکل نوشیدنی آماده شده مصرف کنید. همانطور که گفته شد نمی توان روش مصرف یکسانی برای همه افراد در نظر گرفت. 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر گین آپ پی ان سی با طعم شکلات وزن 1800 گرم