پودر گینر نوتریشن پلاس شکلاتی 3 کیلوگرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پودر گینر پرو نوتریشن پلاسپودر گینر پرو نوتریشن پلاس، یک مکمل ورزشی با کالری بالا است که به افزایش قدرت و حجم عضلات کمک می‌کند. مصرف این مکمل ورزشی بلافاصله پس از تمرین، باعث تامین آب و انرژی به بدن می‌شود و به حفظ سطح گلیکوژن نیز کمک می‌کند. این مکمل ورزشی، حاوی اسیدهای آمینه ضروری و غیرضروری است و تمامی مواد مورد نیاز برای بازسازی عضلات، افزایش حجم و تامین انرژی را دربرمی‌گیرد.

لازم به ذکر است که تاثیر مصرف پودر گینر پرو نوتریشن پلاس، به زمان مصرف آن بستگی دارد. مصرف این مکمل ورزشی قبل از شروع تمرین، باعث افزایش انرژی و به تاخیر انداختن علائم خستگی ناشی از تمرینات ورزشی می‌شود. اما مصرف آن بلافاصله پس از تمرین، باعث بازسازی ذخایر گلیکوژن در عضلات و بهبود روند رشد بافت عضلات می‌شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
اهمیت مصرف همزمان‌کربوهیدرات‌ها و پروتئینی در این است که باعث بازسازی ذخایر گلیکوژن شده و از این طریق مانع تجزیه عضلات می شوند. مکمل‌ گینر نوتریشن پلاس با ترکیب مناسب کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی، تاثیرات مثبتی در ترکیب بدنی و عملکرد ورزشی، ورزشکاران دارد. افرادی که بدنبال افزایش وزن و افزایش انرژی هستند می‌توانند مکمل گینر نوتریشن پلاس را در برنامه غذای خود جای دهند. مکمل‌ گینر نوتریشن پلاس با طعم فوق العاده و حلالیت بالا جز بهترین مکمل‌های گینر به حساب می‌آید.
پودر گینر نوتریشن پلاس شکلاتی 3 کیلوگرم