پودر گلوتامین دوبیس – 300 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاورزشکاران برای جلوگیری از تحلیل رفتن عضلاتشان نیاز به مکمل‌ها دارند. این محصولات به ترمیم آسیب‌های ناشی از ورزش عضله‌ها و تاندون‌ها کمک کرده و بسیار مناسب برای تمرین‌های سنگین بدنسازی است.

پودر گلوتامین دوبیس – 300 گرم صد درصد دوبیس تحت لیسانس و نظارت یونیک فارمای استرالیا در صنایع غذایی ایلیا پارس در ایران تولید شده است. گلوتامین فراوان‌ترین اسید آمینه در بدن انسان  است. این اسید آمینه در عملکردهای بیوشیمیایی زیادی نقش دارد که شامل سنتز پروتئین، تنظیم بالانس اسید و باز در کلیه به‌وسیله تولید آمونیوم، تولید انرژی سلولی به عنوان یک منبع مثل گلوکز، منبع نیتروژن برای بسیاری از فرایندهای سازنده بدن و همچنین منبع کربن در چرخه اسید سیتریک است.

هنگامی که در طول تمرینات شدید سطح آمینواسید کاهش پیدا کند احتمال تجزیه ماهیچه‌ها بسیار بالا خواهد رفت. این موضوع باعث ایجاد خستگی و کاهش سرعت ریکاوری شما می‌شود. مصرف گلوتامین باعث می‌شود که مدت زمان ریکاوری کاهش پیدا کند و همین موضوع باعث افزایش قدرت ورزشکار از طریق ترمیم سریع‌تر ماهیچه‌ها می‌شود.

گلوتامین به عنوان یکی از آمینواسیدهای فراوان درون بدن باعث کمک در ریکاوری عضلات از طریق رساندن گلیکوژن به سلول‌های ماهیچه‌ای بعد از تمرین، تقویت سطح هورمون رشد درون بدن و حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن برای حفظ سلامتی می‌شود. گلوتامین همچنین باعث تأخیر در خستگی شده که به واسطه این امر شما می‌توانید تمرین خود را با شدت بیشتر و در زمان طولانی‌تری انجام دهید. دستگاه گوارش انسان برای عملکرد مناسب خود نیازمند گلوتامین به مقدار زیادی می‌باشد که این مقدار را از بافت‌های ماهیچه‌ای به دست میاورد. پس مصرف گلوتامین می‌تواند مفید باشد. گلوتامین به عنوان یک مکمل برای رشد عضله، بالا بردن وزن، بدنسازی، ورزش‌های قدرتی و دیگر ورزش‌ها مؤثر است. تحقیقات نشان می‌دهد که گلوتامین در مصرف خوراکی با تحریک غده هیپوفیز پیشین میزان هورمون رشد پلاسما را بالا می‌برد. با این همه گلوتامین عارضه جانبی هم ندارد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر گلوتامین دوبیس - 300 گرم