پودر کراتین مونوهیدرات 100% کیو ان تی – 300 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پودر کراتین مونوهیدرات 100% کیو ان تی – 300 گرمپودر کراتین مونوهیدرات کیو ان تی حاوی کراتین مونوهیدرات خالص بوده که به افزایش حجم عضلات کمک کرده و برای حفظ سلامت عضله ورزشکاران موثر است. استفاده از مکمل‌های کراتین باعث بهبود عملکرد بدنی در کوتاه مدت ولی خیلی سریع می‌شود.

عضله سازی و بهبود عملکرد عضلات با کراتین

کراتین چیست ؟ کراتین ترکیبی از دسته ترکیبات پروتئینی هست که از سه آمینواسید متیونین، آرژنین و گلیسین تشکیل می‌شود. کراتین نقش اساسی در متابولیسم و عملکرد عضلات دارد. کراتین علاوه بر تولید انرژی، عملکرد سلول‌های عضلانی را به روش‌های دیگر نیز بهبود می‌بخشد. به طور مثال موجب افزایش مقدار آب سلول‌‌های عضلانی می‌شود که به‌ عنوان حجم دهی یا تورم سلولی شناخته می‌شود. کراتین سبب کاهش تحلیل عضلانی شده و فرد می‌تواند عضلات خود را در حین ورزش حفظ کند. یکی دیگر از مزایای استفاده طولانی مدت از این مکمل، توانایی انجام تمرینات با تکرارهای بیشتر و یا سنگین تر، وزنه برداری و … است. شواهد علمی و تحقیقات نشان می‌دهد که کراتین موثرترین مکمل جهت عضله سازی است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر کراتین مونوهیدرات 100% کیو ان تی یک مکمل بسیار موثر و پرکاربرد می باشد. که مورد توجه همه ورزشکاران قرار گرفته است. کراتین مزایای زیادی برای عملکرد از جمله افزایش قدرت انفجاری بدن در حین تمرینات دارد . به طور کلی، افزودن مکمل کراتین باعث بهبود عملکرد بدنی در انفجارهای متوالی ورزش کوتاه مدت و با شدت زیاد می شود. در حالی که برخی از غذاهایی که به طور معمول در رژیم روزانه خود می خوریم مانند ماهی و گوشت منابع طبیعی کراتین هستند، اما مقدار آنها بسیار کم است. بنابراین ،برای ا ...بیشتر
پودر کراتین مونوهیدرات 100% کیو ان تی - 300 گرم