پودر پروتئین کازئین فانتوم نوتریشن – 1818 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاپودر پروتئین کازئین فانتوم نوتریشن یک مکمل بدنسازی ایرانی است که ورزشکاران جهت عضله سازی از آن استفاده می‌کنند. کازئین با کمک به ریکاوری عضلات، در افزایش حجم و انرژی بخشی به بدن موثر است. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان تمایل به استفاده از این محصول دارند. جذب این محصول بسیار آهسته است و همین امر سبب می‌شود میزان نیتروژن خون را به تعادل برساند.
یکی از بهترین مکمل‌های بدنسازی زمان خواب و استراحت، خرید مکمل کازئین است. این پروتئین به ساخت و حفظ توده عضلانی در طول شب کمک می‌کند. همچنین با تامین اسید آمینه‌های مورد نیاز بدن، صبحی پرانرژی را به شما هدیه می‌دهد. در این مکمل، میزان اسیدهای آمینه مانند پرولین و گلوتامین زیاد است. برخی از فواید این مکمل عبارتند از حفظ توده عضلانی، افزایش سرعت ریکاوری، کمک به بهبود مصدومیت‌ها و کاهش التهاب تاندون‌ها.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پروتئین کازئین فانتوم دارای مقادیر بالایی از آمینو اسیدهای ضروری و شاخه دار بوده که به افزایش حجم و ساخت توده عضلانی کمک می نماید . هضم آرام، برای شب و زمانهایی که بدن برای مدت طولانی بدون پروتئین باقی میماند مناسب است و همچنین آنتی کاتابولیک می باشد و این بدین معناست که از تجزیه پروتئین عضلات جلوگیری میکند .نکات مثبتهضم آسانکمک به افزایش حجم عضلات
پودر پروتئین کازئین فانتوم نوتریشن - 1818 گرم