پودر مکمل افزایش وزن دوبیس – 1000 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش وزن

    افزایش وزن

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پودر مکمل افزایش وزن دوبیس – 1000 گرمپودر مکمل افزایش وزن دوبیس (Doubis Weight Gainer) یک مکمل غذایی است که برای افرادی که به دنبال افزایش وزن و افزایش حجم عضلات هستند توصیه می شود. این محصول شامل ترکیبی از پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به کمک آن می‌توانید وزن بگیرید و عضلات خود را تقویت کنید.

هر سروینگ پودر مکمل افزایش وزن دوبیس (حدود ۱۰۰ گرم) شامل ۴۰ گرم پروتئین، ۶۳ گرم کربوهیدرات، ۱۶ گرم چربی و ۵ گرم ال‌آرجینین (L-Arginine) است. این مواد مغذی به همراه ویتامین‌های B1، B2، B6، B12، C، D، E و مواد معدنی شامل کلسیم، آهن، روی، سلنیوم و منیزیم، برای پشتیبانی از سلامتی و عملکرد بدن شما موجود است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کربوهیدرات موجود در گین بیس کمپلکس باعث افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات ، در نتیجه افزایش انرژی ورزشکار گردیده همچنین از افت قند خون ورزشکاران جلوگیری می کند. پروتئین وی موجود در گینر پرو کمپلکس دوبیس ۱۰۰۰ گرم باعث می شود سطح آمینو اسیدهای خون بعد از مصرف بالا رود و ماهیچه پروتئین مورد نیاز خود را برای ساخت و ساز خیلی سریع دریافت کند و حجیم شدن ماهیچه ها خیلی سریع اتفاق بیافتد. کازئین موجود در گینر پرو کمپلکس دوبیس ۱۰۰۰ گرم توانائی داشتن حالت ژل در معده را دارد ، بنابراین میتوان ...بیشتر
پودر مکمل افزایش وزن دوبیس - 1000 گرم