پودر موسیلیوم ایران داروک بسته 7 عددی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاروش های مختلفی برای درمان بیماری یبوست و بواسیر وجود دارد. یکی از روش های موثر در درمان این بیماری ها، استفاده از پودر موسیلیوم پرتقال ایران داروک می باشد. این محصول حاوی 7 عدد ساشه می باشد که در هریک از ساشه ها، 3/4 گرم پوسته دانه گیاه اسفرزه دارد که با جذب آب، موجب درمان یبوست های مزمن به ویژه یبوست دوران حاملگی می گردد. استفاده از موسیلیوم پرتقالی ایران داروک مانند محصول دیگر این برند یعنی پودر پسیلیوم پرتقال ایران داروک، در رفع بواسیر، کولیت های روده بزرگ و سندروم روده ی تحریک پذیر نیز بسیار موثر است.

علاوه بر این، از روش های دیگری مانند تغییر در رژیم غذایی، افزایش مصرف آب و مایعات، افزایش فیبر در رژیم غذایی، ورزش مناسب و مصرف داروهای مرتبط با بیماری یبوست و بواسیر می توان استفاده کرد.

عوامل زیادی در ایجاد بیماری بواسیر و یبوست نقش دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از: بارداری، اضافه وزن شدید، ژنتیک، بلند کردن و جابه جایی اجسام سنگین وزن، نشستن بیش از حد در توالت، کهولت سن، رابطه جنسی از مقعد، عدم تأمین فیبر کافی در بدن و یبوست. برای جلوگیری از بروز این بیماری ها، می توان از روش هایی مانند افزایش مصرف فیبر، مصرف مایعات کافی، ورزش منظم، استفاده از تکنیک های تنفسی و کنترل استرس و جلوگیری از نشستن طولانی در توالت استفاده کرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر موسیلیوم ایران داروک بسته 7 عددی