پودر مس ژن استار – 3000 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پودر مس ژن استارپودر مس دبل 3000 گرم ژن استار، با ترکیبی از 40% پروتئین و 60% کربوهیدرات، یک مکمل غذایی با کالری بالا است که برای افزایش وزن و حجم عضلات طراحی شده است. این محصول با داشتن 30% پروتئین وی (Whey) و 12 نوع ویتامین مختلف، نیاز روزانه بدن به این مواد مغذی را به طور کامل تأمین می کند.
 روش مصرف پیشنهادی این مکمل، که شامل مصرف 5 پیمانه (معادل با 227 گرم) در روز است، به گونه ای طراحی شده تا در روزهای تمرین و استراحت به بهترین نتیجه برسد. این مکمل باید در محیطی خشک و خنک نگهداری شود و مصرفکنندگان باید میزان آب مصرفی خود را افزایش دهند تا از بروز اختلالات عضلانی جلوگیری شود.
 با توجه به ترکیبات غنی و دستورالعملهای دقیق مصرف، پودر مس دبل ژن استار می تواند یک انتخاب مناسب برای ورزشکارانی باشد که به دنبال افزایش وزن و حجم عضلانی هستند، به ویژه در دوره های ابتدایی بدنسازی. این مکمل با تأمین پروتئین و ویتامین های ضروری، به حفظ و تقویت ساختار عضلانی کمک می کند و می تواند به عنوان بخشی از یک برنامه تغذیه ای متعادل و مغذی مورد استفاده قرار گیرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر مس 3000 گرمی ژن استار یک گینر عالی برای افزایش وزن و حجم عضلات است. این محصول دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است که طیف وسیعی از آمینواسیدهای ضروری و غیر ضروری بدن را شامل می‌شود. ورزشکاران و بدنسازان از این پودر می‌توانند برای افزایش وزن و حجم در دوره ابتدایی بدنسازی و برای جلوگیری از تحلیل عضلانی استفاده کنند. مکمل‌های گینر برای افرادی توصیه می‌شود که به سختی وزن می‌گیرند و نمی‌توانند از طریق رژیم غذایی کالری زیادی دریافت کنند. استفاده از این مکمل فق ...بیشتر
پودر مس ژن استار - 3000 گرم