پودر ماسل مس گینر رپتور اس ان ان 2640 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پودر ماسل مس گینر رپتور اس ان ان 2640 گرمدر این محصول از محصولات گینر و کربو هیدرات از محصولات مکمل ورزشی و افزایش وزن از دسته تنظیم وزن از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به:

پودر مس گینر اس ان ان مکملی است که با کالری بالا غنی شده است و پروتئین عضله ساز ، کربوهیدرات ، کراتین مونوهیدرات و مواد مغذی ضروری در این مکمل استفاده شده است. مس گینر SNN باعث دریافت کالری زیادی همراه با باکیفیت ترین پروتئین عضله ساز را برای شما آسان خواهد کرد تا بتواند سریع وزن اضافه کنید. این محصول حاوی آمینو اسید های شاخه داریا بی سی ای ای است که باعث میشود سریعتر در تمرینات خود ریکاوری کنید و بزرگ تر و سریع تر شوید.این محصول فاقد دکستروز، ساکارز یا گلوتن می باشد. افزایش دهنده توده عضلانی برای ورزشکاران جوان و ورزشکارانی که می خواهند کالری و پروتئین دریافتی خود را افزایش دهند تا سریع وزن خود را افزایش دهند محصولی مناسب است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
گینر اس ان ان یک مکمل ویژه جهت افزایش توده عضلانی برای ورزشکاران جوان و ورزشکارانی که می خواهند کالری و پروتئین دریافتی خود را افزایش دهند تا سریع وزن خود را افزایش دهند، عالی است! گینر اس ان ان یک نیروگاه واقعی است که مطمئناً به شما کمک می کند تا وزن جدید بدن خود را بدست اورید. گینر اس ان ان یک مکمل ویژه است که تمام بدنسازان مشهور از آن جهت دریافت پروتیین و وزن ایده ال استفاده میکنند
پودر ماسل مس گینر رپتور اس ان ان 2640 گرم