پودر سوپر ویت گینر فول استار 3500 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پودر سوپر ویت گینر فول استارفول استار سوپر ویت گینر 3500 گرم، فقط یک قرص عادی برای رشد وزن نیست. این قرص دارای 4 نوع پروتئین با کیفیت است که شامل پروتئین وِی، پروتئین شیر، پروتئین تخم مرغ است. این پروتئین ها علاوه بر داشتن ارزش زیستی بالا، حاوی آمینواسیدهای لازم برای ساخت عضلات قوی پس از ورزش هستند.
 فول استار سوپر ویت گینر، مناسب هم بدنسازان و هم ورزشکاران دیگر است که به قدرت و سرعت نیاز دارند. این قرص با داشتن کربوهیدرات های متفاوت با مالتودکسترین و سه نوع نشاسته، یک منبع پایدار از انرژی برای شما در طول مصرف ایجاد می کند. این قرص برای کسانی که می خواهند عضلات خود را حجیم تر کنند و انرژی زیادی مصرف می کنند، ضروری است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
سوپر ویت گینر فول استار تنها یک محصول افزایش وزن معمولی نیست. ترکیبی از 4 نوع پروتئین شامل وی پروتئین ایزوله و کنسانتره، پروتئین شیر و تخم مرغ، نه تنها ارزش بیولوژیکی بالایی را فراهم می‌کند بلکه سرشار از آمینو اسید جهت ساخت توده عضلانی پس از تمرینات سخت را نیز فراهم می‌کند. ویت گینر فول استار نه تنها برای بدنسازی بلکه برای همه رشته‌های ورزشی که بر روی قدرت و سرعت تمرکز می‌کنند. مناسب است. ترکیب مخصوص کربوهیدرات با مالتودکسترین و سه نشاسته مختلف یک منبع انرژی ثابت در طول دوره ...بیشتر
پودر سوپر ویت گینر فول استار 3500 گرم