پودر دکلره 121 کد 001 وزن 500 گرم

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

دکلره چیست؟کاملا واضح است که دکلره چگونه کار می کند؟ با استفاده از دکلره، موهای شما بی رنگ می شود، سپس بر روی موهای بیرنگ، می توانید رنگ جدیدی را اجرا کنید. رنگ موهای شما اعم از طبیعی و مصنوعی، سبب می‌شود، در هنگام پذیرش رنگ جدید، با مشکل رو به رو شود که البته بسیاری از آن ها ناخواسته اتفاق میافتند.

رنگ هم مانند ماده شیمیایی دارای عناصری است،که به هنگام ترکیب شدن، همیشه به چند رنگ پایه یعنی قرمز، زرد، آبی، سیاه و سفید تجزیه می‌شود. حال، وقتی که می‌خواهید موهای خود را رنگ کنید، با دانستن رنگ پایه مو، ممکن است آن رنگ به رنگ‌هایی مانند آبی، قرمز و زرد تجزیه شود و بر روی موها، هاله‌هایی به رنگ زرد و قرمز ایجاد کند. رنگ آبی به خاطر طول موج بسیار پایینش اغلب از روی موها به سرعت پاک می‌شود اما قرمز و زرد سماجت بیشتری دارند.

برای این که این مشکل پیش نیاید موها باید دکلره شوند. این مشکل در رنگ مو‌های روشن بسیار سخت تر است. شاید بتوان با استفاده از مواد ضد زردی و قرمزی مانند اکسیدان های مخصوص و شامپوهای خاص در رنگ های تیره، زردی و قرمزی را کنترل کرد و از بین برد، اما در رنگ موهای روشن به هیچ عنوان اینگونه نیست.

دکلره اگر در زمانی طولانی‌تر ولی با درصد کمتری روی موها بماند، می تواند هم، رنگ موها را روشن کند، هم به موهای شما کمتر آسیب برساند. این را هم توجه داشته باشید،که موها به هر حال با تماس با این ترکیب تا حدی آسیب می‌بینند، اما این آسیب زمانی که موها با روش های ملایم‌تری دکلره می‌شوند، کمتر می‌شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
این پودر دکلره که برای استفاده تخصصی مو تولید شده است، بی رنگ کننده مو بوده و 500 گرم وزن دارد. نکته خاص و بارز در مورد این پودر نسبت به کالاهای مشابه آن در بازار، وجود صمغ‌های گیاهی در آن برای تقویت مو است. انتخاب چنین محصولی که در ارتباط مستقیم با یکی از اصلی‌ترین اعضای مشخص کننده زیبایی افراد، یعنی مو سر و کار دارد باید با دقت و وسواس خاصی انجام گیرد. اگر از پودر دکلره بی‌کیفیت یا نامرغوبی استفاده شود امکان رساندن آسیب‌های جبران ناپذیری به مو وجود دارد و در نتیجه پیشنهاد م ...بیشتر
پودر دکلره 121 کد 001 وزن 500 گرم