پودر خوراکی وی آلبومین پی ان سی 1100 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاکامپوزیشن شیر شامل آب، پروتئین، چربی، لاکتوز و مواد معدنی مانند کلسیم است. پروتئین شیر شامل دو بخش کازئین (80 درصد) و وی (20درصد) است. پروتئین وی به سرعت هضم و جذب می شود، در حالی که هضم کازئین چند ساعت طول می کشد. با این حال، در نظر گرفتن کیفیت و تأمین آمینواسیدهای اساسی، هر دو در یک سطح قرار دارند.

همچنین، پروتئین آلبومین یا پروتئین سفیده تخم مرغ نیز در کنسانتره شیر و وی وجود دارد. آلبومین تقریبا تماما پروتئین بوده و فاقد چربی و کلسترول است و دارای کالری پایینی می باشد. این پروتئین دارای ارزش بیولوژیکی 100 است که بدان معناست که بدن به طور کامل از آن استفاده می کند.

برای یک انسان بالغ و سالم، میزان پروتئین توصیه شده در رژیم غذایی روزانه 0.8-1 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است. با این حال، ورزشکاران به دلیل نیاز بیشتر به پروتئین، نیاز به مصرف بیشتری دارند. به طور معمول، پروتئین مصرفی برای ورزشکاران در بازه 1.2-2 گرم به ازاء هر کیلوگرم وزن بدن در روز قرار می‌گیرد. در برخی افراد، حتی ممکن است نیاز روزانه به پروتئین بیشتر از این باشد به حدی که آنها نمی توانند این مقدار پروتئین را تنها از طریق رژیم غذایی تامین کنند و باید از مکمل های پروتئینی استفاده کنند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر خوراکی وی آلبومین پی ان سی 1100 گرم