پودر جی تی گین آی اس اس – 4000 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش وزن، بدنسازی

    افزایش وزن، بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاورزشکاران می‌توانند برای افزایش وزن و حجم عضلات از مکمل گینر یا کربو پروتئین استفاده کنند. این مکمل‌ها اغلب شامل کربوهیدرات، پروتئین یا آمینواسید، چربی، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و با افزایش مصرف کالری می‌توانند به افزایش وزن کمک کنند. نسبت کربوهیدرات به پروتئین در مکمل‌های گینر می‌تواند بین 1:1 تا 5:1 متغیر باشد و این نسبت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که مکمل مورد نظر یک افزایش وزن (Weight Gainer) یا یک افزایش حجم (Mass Gainer) است. مکمل مس گینر گینری با درصد بالای پروتئین است.

جی تی گین آی اس اس یکی از مکمل‌های با کیفیتی است که در آن نسبت کربوهیدرات به پروتئین تقریباً 3:1 است. بنابراین، مصرف این مکمل می‌تواند در افزایش حجم عضلات و وزن بدن بسیار موثر باشد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پروتئین وی موجود در جی تی گین آی اس اس باعث می شود سطح آمینو اسیدهای خون بعد از مصرف بالا رود و ماهیچه پروتئین مورد نیاز خود را برای ساخت و ساز خیلی سریع دریافت کند و حجیم شدن ماهیچه ها خیلی سریع اتفاق بیافتد. کازئین موجود در جی تی گین آی اس اس میتواند یک حالت پیوسته رهش از آمینو اسیدها در جریان خون ایجاد کند که گاهی اوقات تا چندین ساعت میتواند باقی بماند، این مساله نگهداری نیتروژن و سوخت و ساز بدن را بهتر میکند. کربوهیدرات موجود در جی تی گین آی اس اس باعث افزایش ذخایر گلیکوژ ...بیشتر
پودر جی تی گین آی اس اس - 4000 گرم