پودر جی تی مس آی اس اس – 5000 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پودر جی تی مس آی اس اسمکمل پودر جی تی مس آی اس اس، یک مکمل ورزشی کربوهیدراتی است که حاوی مقادیر کمی پروتئین نیز می‌باشد و برای وزن گیری ورزشکاران بدنسازی مناسب است. هرچند که پروتئین می‌تواند از طریق تغذیه به دست آید، اما احتمال وجود عواملی مانند بیماری، زمان کم یا شرایط دیگر ممکن است باعث شود که بدن به مقدار کافی پروتئین دریافت نکند. همچنین، برخی از افراد نیز ممکن است مشکل در وزن گیری داشته باشند و بنابراین مصرف مقادیر اندکی از گینر همراه ورزش، برای آن‌ها مفید باشد. 

برای افزایش وزن، بدن علاوه بر کربوهیدرات و پروتئین، نیاز به اسیدهای آمینه ضروری نیز دارد. پودر جی تی مس آی اس اس با دارا بودن حدود ۳۴ گرم کربوهیدرات و ۷ گرم پروتئین در هر اسکوپ، به افزایش وزن و افزایش عضله سازی کمک می‌کند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر جی تی مس آی اس اس یک مکمل عالی برای افزایش حجم عضلات بدون ایجاد توده چربی و مراقبت از آن ها می باشد. این مکمل یک منبع طبیعی از آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) می باشد. جی تی مس آی اس اس دارای سه نوع پروتئین می باشد. این مکمل در وزن 5000 گرمی تحت لیسانس آمریکا تولید شده است. استفاده از این مکمل به افزایش حجم عضله و مراقبت از آن کمک می کند. در واقع، علاوه بر غلظت غنی از پروتئین وی، این فرمول با کیفیت بسیار بالا حاوی اسیدهای آمینه ضروری BCAA ، همراه با یک کربوهیدرات عالی است. ...بیشتر
پودر جی تی مس آی اس اس - 5000 گرم