پودر بی سی ای ای های اسپید ترک – 300 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پودر بی سی ای ای های اسپید ترکپودر بی سی ای ای های اسپید ترک – 300 گرم، یک مکمل غذایی است که شامل بی سی ای ای (BCAA) و گلوتامین می باشد. در زیر مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم، سپس نحوه استفاده از آن را توضیح می دهیم:

مزایا:

حاوی بی سی ای ای: بی سی ای ای یکی از مهمترین اسیدهای آمینه برای رشد عضلات و تعمیر ماهیچه ها می باشد. مصرف بی سی ای ای در هنگام تمرینات ورزشی می تواند به افزایش قدرت و استقامت، کاهش خستگی و ایجاد ترمیم سریع تر ماهیچه ها کمک کند.

حاوی گلوتامین: گلوتامین یکی از اسیدهای آمینه مهم برای تعمیر و رشد عضلات است. همچنین، گلوتامین می تواند به بهبود سیستم ایمنی، پشتیبانی از سلامت گوارش، کاهش خستگی و ترمیم سریع تر ماهیچه ها کمک کند.

معایب:

– ممکن است برای برخی افراد موجب تحریک شکم و عوارض گوارشی شود.

– مصرف بیش از حد می تواند به اضافه وزن، اختلالات گوارشی و مشکلات کلیوی منجر شود.

– برای کسانی که قبلاً مشکل کلیوی داشته‌اند، مصرف بی سی ای ای های اسپیدترک قبل از مشورت با پزشک توصیه نمی‌شود، زیرا مصرف زیاد ممکن است باعث بار زیادی بر کلیه‌ها شود.نحوه استفاده:

دوز مصرف: دوز مصرف بی سی ای ای های اسپید ترک بستگی به نوع محصول و دستورالعمل تولید کننده دارد. به همین دلیل، بهتر است دستورالعمل تولید کننده را به دقت مطالعه کنید و به آن عمل کنید.

زمان مصرف: بی سی ای ای های اسپید ترک معمولاً در هنگام تمرینات ورزشی مصرف می شود.

مصرف با مایعات: بهتر است بی سی ای ای های اسپید ترک را با مایعاتی مانند آب،شیر، یا عصاره میوه مخلوط کنید و مصرف کنید. از مصرف موادی مانند قهوه، چای یا نوشیدنی های گازدار بهتر است پرهیز کنید، زیرا این مواد می توانند جذب مواد مغذی را کاهش دهند.

مصرف با غذا: بی سی ای ای های اسپید ترک را می توانید با غذاهای مختلف مصرف کنید، مانند میوه ها، سبزیجات، غلات و غیره.

نگه داری: بی سی ای ای های اسپید ترک را در جای خشک و خنک و دور از نور نگهداری کنید. همچنین، از تماس با هوا و رطوبت بیش از حد جلوگیری کنید.

به طور کلی، این مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید در هنگام استفاده از بی سی ای ای های اسپید ترک. بهتر است قبل از مصرف هرگونه مکمل غذایی، با پزشک خود مشورت کنید تا به شما راهنمایی کند که آیا استفاده از آن برای شما مناسب است یا خیر.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر بی سی ای ای های اسپید ترک - 300 گرم