پودر بی سی ای ای سیب ترش نوتریشن پلاس- 300 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان، خانم‌ها، آقایان و خانم‌ها

    آقایان، خانم‌ها، آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاپودر BCAA ۲:۱:۱ نوتریشن پلاس یک مکمل باکیفیت برای تقویت توده عضلات بدن است. این پودر به بازسازی عضلات پس از تمرینات کمک کرده و رشد ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین، مصرف این پودر در طول تمرینات شدید از تحلیل عضلات و بروز خستگی زودرس جلوگیری می‌کند. یکی از محبوب‌ترین کاربردهای BCAA افزایش رشد عضلات است. همچنین، مکمل BCAA سوخت و ساز بدن را بهبود بخشیده و سطح موادی مانند کراتین کیناز و لاکتات دهیدروژناز که نشان دهنده آسیب عضلات هستند را کاهش می‌دهد.

مصرف پودر BCAA می‌تواند به کاهش آسیب‌های عضلانی که در هنگام ورزش با شدت زیاد اتفاق می‌افتد، کمک کند. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف مکمل BCAA ممکن است آسیب عضلات را بعد از تمرینات استقامتی کاهش دهد. BCAA باعث کاهش آسیب‌های عضلانی می‌شود که ممکن است به کاهش طول و شدت دردهای عضلانی کمک کند. برای اطلاع از قیمت پودر BCAA، می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین مثبت سبز مراجعه کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر بی سی ای ای 2:1:1 نوتریشن پلاس یک مکمل باکیفیت برای تقویت توده عضلات بدن است. این پودر به بازسازی عضلات پس از تمرینات کمک کرده و رشد ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین مصرف این پودر در طول تمرینات سخت از تحلیل عضلات و بروز خستگی زودرس جلوگیری می‌کند. یکی از محبوب ترین کاربردهای بی سی ای ای افزایش رشد عضلات است. همچنین مکمل بی سی ای ای سوخت و ساز بدن را بهبود بخشیده و سطح موادی مانند کراتین کیناز و لاکتات دهیدروژناز که نشان دهنده آسیب عضلات هستند را کاهش می‌دهد.
پودر بی سی ای ای سیب ترش نوتریشن پلاس- 300 گرم