پودر بی سی ای ای ساپلند نوتریشن – 300 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پودر بی سی ای ای ساپلند نوتریشنپودر BCAA ساپلند نوتریشن حاوی لوسین، ایزولوسین و والین است، که به عنوان مکملی ورزشی برای حفظ عضلات در زمان استرس فیزیکی و ورزش لازم است. این مکمل ورزشی، بازسازی بافت‌های عضلانی و بهبود کارایی مغز را تسهیل می‌کند. با مصرف پودر BCAA، حجم ماهیچه‌ها افزایش یافته و انرژی بیشتری برای بدن فراهم می‌شود، همچنین مدت کوتاه‌تری برای بهبود و بازیابی ماهیچه‌ها نیاز است.

پودر BCAA ساپلند نوتریشن به عنوان یک مکمل ورزشی موثر در چربی سوزی عمل کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. با این حال، باید به یاد داشت که همیشه باید پیش از مصرف این مکمل ورزشی به پزشک خود مراجعه کرده و مطمئن شد که مصرف برای شما مناسب است. همچنین، باید به دقت دستورات و توصیه‌های مصرف را دنبال کنید تا از بروز هرگونه عوارض جانبی جلوگیری شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر بی سی ای ای ساپلند دارای اسیدهای آمینه زنجیره ای لوسین، ایزولوسین و والین می باشد و برای حفظ عضلات در حین استرس فیزیکی و ورزش ضرورت دارند. این آمینو اسید ها موجب بازسازی بافت های عضلانی و بهبود کارایی مغز می شود. همچنین پودر بی سی ای ای باعث بهبود حجم ماهیچه ها می گردد و سبب افزایش انرژی و کاهش مدت کوفتگی ماهیچه می شود. این محصول در چربی سوزی نیز نقش دارد و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
پودر بی سی ای ای ساپلند نوتریشن - 300 گرم