پماد رهامین رها – 30 گرم

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پماد رهامین رهاپماد رهامین رها یک پماد ضد التهابی و ضد درد است که برای درمان مشکلات پوستی مانند زگیل، خارش، سوختگی، آفتاب سوختگی، التهابات پوستی و زخم‌های کوچک استفاده می‌شود. این پماد حاوی ماده موثره دیکلوفناک سدیم است که به عنوان یک داروی ضد التهابی کار می‌کند.مزایا:

– به عنوان یک پماد ضد التهابی و ضد درد برای درمان مشکلات پوستی مانند زگیل، خارش، سوختگی، آفتاب سوختگی، التهابات پوستی و زخم‌های کوچک مفید است.

– حاوی دیکلوفناک سدیم است که به عنوان یک داروی ضد التهابی و تسکین دهنده درد عمل می‌کند.

– در مواردی که مورد تایید پزشک قرار گرفته باشد، می‌تواند در درمان مشکلات خاص پوستی مانند پسوریازیس و اگزما استفاده شود.معایب:

– برای برخی افراد ممکن است حساسیت پوستی به این محصول وجود داشته باشد، بنابراین بهتر است قبل از استفاده تست حساسیت را انجام دهید.

– برای استفاده در موارد خاص پوستی مانند پسوریازیس و اگزما، باید به مشورت پزشک مراجعه کرد.نحوه استفاده:

– می‌توانید پماد رهامین رها را به طور مستقیم روی منطقه مورد نظر پوستی استفاده کنید.

– قبل از استفاده، منطقه پوستی را با آب و صابون تمیز کنید و خشک کنید.

– معمولاً، پماد رهامین رها را دو بار در روز (صبح و شب) استفاده کنید.

– مدت زمان استفاده باید توسط پزشک یا پزشک متخصص مشورت شود.نتیجه گیری:
پماد رهامین رها می‌تواند به عنوان یک پماد ضد التهابی و ضد درد برای درمان مشکلات پوستی مانند زگیل، خارش، سوختگی، آفتاب سوختگی، التهابات پوستی و زخم‌های کوچک مفید باشد. با این حال، برای برخی افراد ممکن است حساسیت پوستی به این محصول وجود داشته باشد، بنابراین قبل از استفاده تست حساسیت را انجام دهید. همچنین، برای استفاده در موارد خاص پوستی مانند پسوریازیس و اگزما، باید به مشورت پزشک مراجعه کرد. همچنین، مدت زمان استفاده باید توسط پزشک یا پزشک متخصص مشورت شود. به طور کلی، پماد رهامین رها می‌تواند یک گزینه موثر در درمان مشکلات پوستی باشد، اما قبل از استفاده هرگونه محصولی برای درمان پوستی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین تصمیم را برای سلامتی پوست خودتان بگیرید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پماد رهامین رها - 30 گرم