پد زیر انداز بهداشتی گلدپد مدل Anaplus 01 بسته 5 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پد زیر انداز بهداشتی گلدپدپد زیر انداز بهداشتی گلدپد، از محصولات بسیار پرکاربرد برای کودکان و سالمندان بوده که باعث ارتقاء بهداشت و سطح تمیزی اطراف در این گروه‌های پر خطر می‌شود. ابعاد این محصول کاملاً مناسب و به اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتی‌متر است. بنابراین هنگام تعویض پوشک، دیگر نیاز نیست نگران آلوده شدن محیط باشید.

وزن این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی برای شما قابل حمل است. از سوی دیگر اگر نگران عواملی چون حساسیت‌های پوستی هستید، باید بدانید که زیرانداز گلد، از الیاف نخی تهیه شده است و هیچ‌گونه حساسیتی در پوست بیمار یا کودک شما ایجاد نمی‌کند. این محصول ۵ لایه بوده و داخل آن چیزی بیش از ۱۰ گرم پودر جاذب با قدرت بالا استفاده شده است. این محصول یکبار مصرف بوده و برای افراد دارای ناتوانی بسیار کاربردی خواهد بود. با پد زیر انداز بهداشتی گلدپد، دیگر نگرانی برای بوی نامطبوع محیط معنا ندارد. زیرا این محصول، ضد بو و آنتی باکتریال بوده و این ویژگی به ‌شدت مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این محصول، هر گونه رطوبتی را به خوبی جذب می‌کند و از بهترین تولیدات برند gold pad محسوب می‌شود. نگه‌داری این محصول بسیار راحت بوده و فقط باید دقت کرد که برای مدت طولانی در برابر نور آفتاب و حرارت شدید قرار نگیرد. این نوع زیرانداز بهداشتی سایز بزرگ، به وفور در بیمارستان‌ها و مراکز طبی استفاده می‌شود و نقش مهمی در کنترل عفونت دارد. حتی برخی افرادی که در منزل خود پت نگه‌داری می‌کنند، از این محصول به‌عنوان یک زیرانداز برای کاهش آلودگی محیطی استفاده خواهند کرد. پد زیر انداز بهداشتی گلدپد مدل anaplus، هنگام غذا خوردن انواع پت در منزل، بسیار کاربردی است. 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
گاهی در شرایطی افراد نمی‌توانند برای رفع نیازهای روزمره خود از تخت خارج شده و حرکت داشته باشند، این شرایط ممکن است به دلیل کهولت سن، بیماری، بارداری یا موارد مشابه باشد، اما این موارد تنها کاربردهای زیرانداز بهداشتی نیستند. زیرانداز‌ها بهداشتی یا دروشیت‌های بهداشتی در زمینه‌های زیر کاربرد دارند: جذب ترشحات بعد از زایمان، جلوگیری از انتقال و نفوذ رطوبت در تخت بیمار، جلوگیری از ایجاد زخم بستر، جلوگیری از انتقال ترشحات زمان شستشو، بخیه یا تعویض پانسمان، علاوه بر این، افرا ...بیشتر
پد زیر انداز بهداشتی گلدپد مدل Anaplus 01 بسته 5 عددی