پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80، دوستدار سلامتی شمااحتمالا بعد از شیوع ویروس کرونا، با ضرورت سنجش اکسیژن خون آشنا شده باشید. اکسیژن خون یکی از فاکتورهای اصلی سلامت است که نباید از یک مقداری پایین‌تر باشد. روش‌های مختلفی برای سنجش سطح اکسیژن خون وجود دارند که دستگاه پالس اکسیمتر، یکی از روش‌های ایمن و تقریبا مطمئن برای این کار است. این دستگاه کوچک را می‌توانید همیشه در خانه نگهداری کنید و در صورت شک به افت اکسیژن خون، آن را اندازه بگیرید. پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80 یکی از بهترین مدل‌های موجود است که اکسیژن خون را اندازه می‌گیرد.

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80 یک دستگاه کوچک است که علاوه‌بر اندازه‌گیری اکسیژن محلول در خون، ضربان قلب را نیز اندازه‌گیری می‌کند و به شما نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی است و اعداد مربوط به تعداد ضربان قلب و اکسیژن خون را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید الکتروکاردیوگرام مرتبط با کارکرد قلب خود را روی دستگاه مشاهده کنید. این دستگاه برای افرادی که به‌صورت دائم باید ضربان قلب خود را چک کنند و دارای ضربان قلب نامنظم هستند، بسیار کاربرد دارد و از این طریق می‌توانند سلامت خود را تحت نظر بگیرند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
امروزه سلامت جسم برای اکثر افراد چه پیر و چه جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای حفظ سلامت جسم باید شاخص‌های مختلفی اندازه‌گیری شود. نوع تغذیه و میزان آن، میزان فعالیت‌های ورزشی روزانه، وضعیت سلامت روانی، همه‌ی این‌ها جزو شاخص‌های سلامتی هستند. یکی از این‌ها میزان ضربان قلب در حالت استراحت و فعالیت است. با اندازه‌گیری این معیار و بررسی آن در مقایسه با سن فرد می‌توان اطلاعات بیشتری در ارتباط با میزان سلامت جسم بدست آورد. PO 80 یک ضربان سنج است که علاوه بر میزان ضربان قل ...بیشتر
پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80