نمک حمام تیکی مدل mango وزن 150 گرم

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

نمک حمام تیکی کد 01تابه‌حال نام این نمک را شنیده بودید؟ نمک امروزه برای مصارف متعددی در انواع مختلف تولید می‌شوند که یکی از مفیدترین نوع آن‌ها نمک حمام است. همان‌طور که میدانید تمامی نمک‌ها حاوی منیزیم هستند و وجود این ماده مفید کمک می‌کند تا بدن ریلکس شده و درنهایت آرامش خوبی را تجربه کند و خواب راحت یا حتی ضربان قلبی منظم‌تری داشته باشد. وجود محرکی برای فعال‌سازی آنزیم‌های بدن لازم است و یکی از بهترین موادی که این کار را به نحو احسنت انجام می‌دهد، نمک حمام است.

اگر جزو افرادی هستید که به دلایل مختلف پوست شما دچار التهاب یا قرمزی است، استفاده از نمک حمام برای رفع مشکل شما توصیه می‌شود. ورزشکاران ازجمله افرادی هستند که استفاده از نمک حمام برای آن‌ها بهترین انتخاب خواهد بود؛ زیرا علاوه‌بر کاهش التهابات پوستی، سبب کسب آرامش دل‌چسب‌تری برای آن‌ها خواهد شد و این کار را در کمترین زمان با در اختیار داشتن نمک حمام می‌توانید انجام دهید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
نمک‌ حمام به کلیه مواد حلال در آب گفته می‌شود که شامل مواد معدنی جامد و مناسب برای استحمام می شود. این مواد به تمیزی و پاکیزگی بیش‌تر کمک کرده، استحمام را دلپذیرتر می کند، پاک‌کننده مواد آرایشی بوده و حتی فواید پزشکی دارند. این مواد با توجه به خواص مواد معدنی طبیعی موجود در چشمه‌های آبگرم تولید می‌شوند. نمک های حمام معمولا از سولفات منیزیم، کلرید سدیم (نمک‌طعام)، جوش‌شیرین (بی‌کربنات سدیم)، بوراکس و ...تهیه می شوند. نمک‌ها می‌توانند با اسانس‌های معطر در احساس آرامش و رفع تنش‌ ...بیشتر
نمک حمام تیکی مدل mango وزن 150 گرم