مکمل غذایی مادران باردار و شیرده لیدی میل با طعم موز- 400 گرم

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مکمل غذایی مادران باردار و شیرده لیدی میل با طعم موز● لیدی میل با فراهم سازی آهن به میزان روزانه 4/23 میلی گرم، توانسته نیاز به آهن را به طور کامل برآورده سازد.

● لیدی میل حاوی اینولین  ( نوعی پری بیوتیک) است و از یبوست که عارضه ای  شایع در خانم های باردار است جلوگیری می کند.

● لیدی میل با دارا بودن اسید فولیک در ترکیبات خود، باعث کاهش چشمگیر در  وقوع  نقص لوله عصبی نوزاد (NTD) و پیشگیری از عوارض مهمی مانند زایمان زودرس و تولد نوزاد کم وزن (LBW) می شود.

● لیدی میل شامل AA و DHA جهت تکامل سیستم بینایی و توسعه شبکه عصبی جنین و نیز حفظ عملکرد بهینه سیستم عصبی مادر می باشد.

 

● لیدی میل را نمی توان صرفا یک مکمل غذایی در چند رده محدود تغذیه ای دانست لیدی میل تامین کننده کامل افزایش نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی، انرژی و پروتئین مورد نیاز بدن در دوره بارداری و شیردهی می باشد.

● لیدی میل با دارا بودن اسید های چرب امگا 3 و امگا6 (که از پیش سازهای DHA و AA می باشند) علاوه بر خواص شناخته شده خود باعث قابلیت تولید آراشیدونیک، اسید دوکوزاهگزانوئیک و ایکوزاپنتانوئیک در بدن مادر می شود که برای رشد جنین مفید می باشند..

● این محصول فاقد گلوتن می باشد، لذا بیماران سلیاکی نیز می توانن از این محصول اسفاده کنند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
دوره بارداری و شیردهی از مهمترین و حیاتی ترین دوران زندگی مادران می باشد و بخشی از این اهمیت حیاتی در راستای تامین تغذیه متناسب و دقیق با نیازهای این دوران است. نیاز به یک بسته غذایی کامل که به راحتی در دسترس باشد و هزینه مناسبی داشته و ضمانت غذایی کافی ایجاد کند، به وضوح احساس می شود. این بسته بهتر است طبیعی بوده و بر پایه پروتئین شیر تامین گردد که ارزش بیولوژیک بالایی دارد. لیدی میل بسته غذایی کامل است که با پوشش استانداردهای علمی، ملی و بین المللی، به طور بسیار مطلوب نیازه ...بیشتر
مکمل غذایی مادران باردار و شیرده لیدی میل با طعم موز- 400 گرم