مسواک هایدنت مدل زغالی سوپرتیپ کد 953 با برس متوسط

  • کشور مبدا برند

    ایران

    ایران

  • مناسب برای

    دندان مصنوعی، خانم‌ها، بزرگسالان، بانوان و آقایان، بانوان، آقایان

    دندان مصنوعی، خانم‌ها، بزرگسالان، بانوان و آقایان، بانوان، آقایان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مسواک هایدنت مدل زغالی سوپرتیپ کد 953 با برس متوسطمسواک هایدنت مدل زغالی سوپرتیپ کد 953 با برس متوسط، یکی از محصولاتی است که در ایران تولید می‌شود. این مسواک دارای شماره مجوز ۵۰/۱۷۹۵۴ از سازمان غذا و دارو است.ویژگی‌های بهداشتی این محصول شامل یک درپوش محافظ برای برس مسواک و میزان زبری متوسط برس است. برس متوسط کمک می‌کند دندان‌ها را به خوبی تمیز کند و همچنین لثه‌ها را از آسیب جسمی در حین مسواک زدن محافظت کند.مسواک هایدنت زغالی سوپرتیپ همچنین مناسب برای افرادی است که دندان‌های مصنوعی دارند. الیاف این مسواک دارای زغال فعال هستند که خاصیت ضدباکتریالی دارند و بدون آسیب رساندن به مینای دندان، لکه‌های سطح دندان را از بین می‌برند. همچنین، مسواک زغالی سوپرتیپ نسبت به مسواک های معمولی، توانایی تمیزکردن و سفیدکنندگی بیشتری دارد.مسواک هایدنت زغالی سوپرتیپ دارای دسته‌ای ارگونومیک برای حفاظت از دندان‌ها در هنگام مسواک زدن است. این طراحی به شما امکان می‌دهد فشار زیادی روی دندان‌ها در حین استفاده از مسواک وارد نکنید و همچنین به بهترین شکل مسواک زدن را کنترل کنید.
برس مسواک هایدنت زغالی سوپرتیپ دارای انتهای گرد شده است تا به مینای دندان و لثه‌ها آسیب نرساند. علاوه بر این، طراحی برس مسواک به شکل نامسطح به منظور تمیزکردن موثر بین دندان‌ها و محل‌های دور از دسترس طراحی شده است.

از طریق استفاده منظم و صحیح از مسواک هایدنت زغالی سوپرتیپ، می‌توانید دندان‌ها را به خوبی تمیز کرده و لثه‌های خود را محافظت کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
دندان ها به عنوان یکی از اجزای اصلی دهان در حفظ زیبایی چهره، داشتن لبخندی زیبا و نیز در جویدن و بخش ابتدایی هضم غذا نقش بسزایی دارند لذا حفظ سلامت دهان و دندان ها اهمیت بسیار زیادی در زندگی انسان دارد. علاوه بر نحوه صحیح مسواک زدن، انتخاب مسواک مناسب و کارآمد نیز اهمیت زیادی در این زمینه خواهد داشت.کربن فعال از طریق آرام سوختن مواد کربنی در محیطی بدون اکسیژن تهیه می شود. مسواک سوپرتیپ چارکل(زغالی) های دنت که از کربن فعال در تولید فیلامنت های آن بهره برده شده است با استفاده از ...بیشتر
مسواک هایدنت مدل زغالی سوپرتیپ کد 953 با برس متوسط