محلول شستشوی لنز دیریم آی مدل 002 حجم 80 میلی لیتر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

انتخاب محلول شستشوی مناسبلنزها به دو صورت طبی و رنگی تولید می‌شوند که استفاده از هرکدام از این نوع لنزها برای ما نفع و البته اگراز آنها مراقبت‌های لازم را انجام ندهید، ضررهای زیادی برای سلامتی بدن به‌خصوص چشم‌های ما خواهد داشت. اگر شما نیز جزو افرادی باشید که از لنز استفاده کرده‌اید‌، حتماً میدانید با کوچک‌ترین میکروبی چشم عفونت کرده و دچار مشکلات زیادی برای درمان چشم‌هایتان خواهید شد. حفظ بهداشت لنزها بسیار مهم است و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنید سبب عفونت چشم‌ها و درنهایت دیده شده گاهی لنز آلوده سبب نابینایی افراد نیز خواهد شد. نگهداری از لنزها بسیار مهم است، اما اصلاً کار سختی نیست و فقط باید چند نکته ساده را رعایت کنید. محلول‌های نگهداری شستشوی لنزها اولین گام برای حفظ و نگهداری لنزهای شما هستند و قبل از خرید حتماً با پزشک یا دکتر داروخانه مشورت کرده تا بهترین محلول را خریداری کنید.

محلول شستشوی لنزها را از هر نوع میکروب و عفونتی پاک می‌کند و از خرابی لنز به‌مرورزمان جلوگیری خواهد کرد. عفونت باکتریایی و قارچی چشم در زمان استفاده از انواع لنزها بسیار شایع است و با استفاده از محلول شستشوی مناسب و مرغوب این احتمال را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهید داد. به یاد داشته باشید که هیچ‌گاه محلولی را فقط به خاطر برند بودن نخرید و حتماً به کیفیت و تاریخ تولید آن توجه داشته باشید تا شاهد خرابی لنز یا احساس ناراحتی در چشمان خود به‌مرورزمان نباشید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
محلول شستشوی لنز یا مایع لنز برای شستن و نگهداری انواع لنزهای طبی و رنگی کاربرد دارند. سلامت چشم‌ها بسیار اهمیت دارند و اگر شما به هر دلیلی باید از لنزها استفاده کنید، خرید محلول شستشوی لنز را فراموش نکنید. لنزبه دو صورت طبی و لنز رنگی استفاده می‌شود. حفظ بهداشت چشم با استفاده از انواع محلول‌های شستشوی لنز سبب ضدعفونی و پاک شدن لنز شما می‌شود و عملاً عمر آن با استفاده از این نوع محلول را چند برابر خواهید کرد. عدم رعایت بهداشت و تمیز کردن لنز با محلول‌های شستشو سبب آسیب رسیدن ...بیشتر
محلول شستشوی لنز دیریم آی مدل 002 حجم 80 میلی لیتر