محرک الکتریکی عضلانی وینوپلاس مدل VI

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و بررسیVenioplus VI یک وسیله‌ی پزشکی کوچک است که با استفاده از تحریک الکتریکی باعث منقبض شدن عضلات می‌شود. انقباض عضلانی با تاثیر بر روی سیاهرگ‌ها جریان خون در دو سیاهرگ سطحی و عمقی و همچنین عروق لنفاوی را تسریع کرده و بهبود می بخشد. این دستگاه با فرستادن یک سیگنال الکتریکی از طریق دو الکترود صفحه‌ای به عضلات کار می‌کند. این الکترودها را غیر از عضلات سینه، می‌توان روی بقیه عضلات بدن نصب کرد، اما به گفته‌ی شرکت سازنده بهترین کارایی دستگاه در هنگام اتصال الکترودها به عضلات ساق پا مشاهده می شود. با اتصال این الکترودها و فرستادن سیگنال‌های قابل تنظیم، دستگاه مانند یک پمپ عمل کرده و خون را در رگ‌ها به گردش در می‌آورد. این دستگاه کوچک می‌تواند به افزایش گردش خون کمک قابل ملاحظه‌ای بکند. در نتیجه برگشت خون به قلب از طریق سیاهرگ‌ها تسریع شده و سیستم پمپاژ خون در بدن اصلاح می‌شود. 

یکی از موارد استفاده‌ی این دستگاه کاهش استاز وریدی است. استاز توقف یا کاهش سرعت جریان خون در سیاهرگ‌هاست که به دلیل استراحت و بی‌حرکتی پس از عواملی مانند جراحی رخ می‌دهد. استاز می‌تواند منجر به ترومبوز سیاهرگی که به معنای وجود ترومبوز (لخته خونی) در داخل سیاهرگ است شود که عارضه‌ای خطرناک و البته شایع است. از دیگر مواردی که استفاده از این دستگاه توصیه شده درمان علائم نارسایی وریدی یا سندرم پست ترومبوتیک است. نارسایی مزمن وریدی، بیماری ناشی از نارسایی یا انسداد سیاهرگ‌های بخش‌های تحتانی بدن مثل پاهاست است که سبب بروز علائم متفاوتی در این ناحیه می‌شود.  علت ایجاد بیماری وریدها، رگ‌هایی با دیواره‌ی نازک هستند که کار برگرداندن خون از اندام‌ها به قلب را به ‌کمک انقباض عضلات اندام‌ها، دریچه‌های وریدی و تغییر وضعیت بدن به ‌عهده دارند. از این ‌رو هرگونه اختلالی در سیستم بازگشت خون به قلب ناشی از انسداد ورید و یا تخریب و ناساریی دریچه‌های وریدی در دراز مدت می‌تواند سبب بالا رفتن فشار وریدی و نهایتاً بیماری مزمن وریدی اندام تحتانی شود. سندرم پست ترومبوتیک نیز از عوارض بیماری ترومبوز وریدی است که به صورت تغییرات رنگ پوست و درد ظهور می‌کند. علاوه بر موارد یاد شده این دستگاه روند بهبود زخم‌های سیاهرگی را نیز سرعت می‌بخشد.دو مورد دیگر که در آن‌ها نیز استفاده از Venioplus VI توصیه شده، Edeme و RLS هستند. ادم، تورمی است که به دلیل حبس شدن مایعات اضافی در بافت‌های بدن رخ می‌دهد. ادم ممکن است در هر قسمت بدن انسان اتفاق بیفتند، اما معمولا بیشتر در دست ، بازو، پا، مچ، ساق پا و ران دیده می‌شود. ادم ممکن است به دلایلی مانند درمان از طریق دارو، حاملگی و یا یک بیماری نهفته مانند نارسایی قلبی، بیماری کلیوی یا سیروز کبدی باشد. می‌توان با مصرف دارو ادم را بر طرف کرد اما همیشه خطر عوارض جانبی دارو انسان را تهدید می‌کند. باید به خاطر داشت وقتی ادم نشانی از بیماری نهفته باشد، بیماری به صورت جداگانه احتیاج به درمان دارد.  علائم و نشانه‌های ادم شامل مواردی مانند تورم و پف کردگی بافت، کشیدگی و براق شدن پوست، باقی ماندن کوتاه مدت فرورفتگی پوست پس چند ثانیه فشرده شدن است. RLS مورد دیگریست که این دستگاه می‌تواند به بهبود آن کمک کند. سندرم پای بیقرار (restless legs syndroms)  نوعی اختلال در وضعیت عادی اندام تحتانی است. برای افراد دچار این سندرم توصیف مشکل حسی مبهم در عمق پاهایشان امری مشکل است. افراد مبتلا به RLS نیاز مبرمی به حرکت دادن پاهایشان دارند.  احساس کشیدگی، سوزش، گزگز، احساس کاذب حرکت مایع  یا حرکت مورچه در ساق پاها مواردی هستند که بیماران ذکر می کنند.
جدای از بیماری‌ها موقعیت‌هایی وجود دارد که احتمال نقصان در کارکرد سیستم وریدی را بالا می‌برد و به همین دلیل باید راهی برای بهبود جریان خون وریدی پیدا کرد. موقعیت‌هایی مانند عدم تحرک‌های طولانی مدت، مسافرت‌های طولانی، شغل‌هایی با نشستن یا ایستادن طولانی، ظهور رگ‌های واریسی، اضافه وزن و حاملگی از این دست به شمار می‌روند و استفاده از Venioplus VI برای این حالت‌ها توصیه می‌شود.کرامپ شبانه یا گرفتگی عضلات پا در شب یا قبل از بیدار شدن از خواب از مشکلاتی است که همه‌ی اشخاص آن را تجربه کرده‌اند. اغلب اوقات این گرفتگی به دلیل خستگی و مشکلات عصبی به وجود می‌آید و پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود. اما اگر منشا این گرفتگی‌ها وریدی باشد باید به فکر حل مشکل بود. سندرم پاهای بی‌قرار که به‌صورت احساس گزگز، سوزش، درد و کشش در پاها مخصوصاً هنگام شب به وجود می‌آید نیز از بیماری‌های شایع است. کسانی که دچار مشکلات ذکرشده هستند اما هنوز وارد مراحل پیشرفته‌ی بیماری خود نشده‌اند می‌توانند با استفاده از Veinoplus VI از پیشرفت بیماری خود جلوگیری کنند و درد و ناراحتی را کم کنند.

دیابت یا قند خون از شایع‌ترین بیماری‌های عصر حاضر است که بسیاری از افراد جامعه را درگیر خود کرده است. از مشکلاتی که ممکن است به دلیل دیابت به وجود بیاید واریس رگ‌ها و زخم شدن پا است. از Veinoplus VI می‌توان برای جلوگیری از ایجاد واریس و گسترش آن و یا برطرف نمودن عوارض آن (سنگینی، ورم و درد پا) و همچنین ایجاد تأخیر در برگشت رگ‌های واریسی (پس از درمان واریس توسط لیزر یا اسکلروتراپی (تزریق))، و تسریع روند بهبودی زخمهای وریدی و دیابتیک استفاده کرد.برنامه‌ی درمانی از پیش تنظیم شده‌ای که به همراه این دستگاه ارائه می‌شود کاربر را از ایجاد تغییر در تنظیمات آن بی نیاز کرده و به همین دلیل کار با دستگاه بسیار آسان است. انرژی دستگاه توسط یک عدد باتری کتابی ۹ ولتی تامین شده که در پشت دستگاه جای می‌گیرد. برای استفاده از دستگاه باید پوشش روی دو عدد الکترود بیضی شکل را برداشت و روی محل درمان چسباند. اگر علائم بیماری مربوط به یک پا باشد، می‌توان هر دو الکترود را باید روی عضله‌ی یک ساق پا چسباند؛ ولی در صورت بروز علائم در هر دو پا، هریک از الکترودها روی یکی از پاها چسبانده می‌شوند. هرکدام از الکترودها سیم رابطی دارند که باید به سیم‌های دستگاه وصل شوند. شدت تحریک به وسیله‌ی توسط دکمه‌های +/- روی دستگاه کم و زیاد می‌شود. الکترودهای بزرگ دستگاه با پوشش فیبرهای عضلانی بیشتر در حین استفاده، به کاربرد مؤثرتر و حصول نتیجه‌ی بهتر کمک می‌کنند. هر جلسه درمانی 30 دقیقه طول می‌کشد و پس از آن دستگاه به شکل خودکار تحریکات الکتریکی را قطع می‌کند. بهترین مواقع استفاده از دستگاه در ساعت‌های انتهایی روز یه در زمان التهاب و ورم پاهاست. اگرا مسافرتی طولانی در پیش دارید توصیه می‌شود تا در حین سفر و ۷ روز بعد از آن از این دستگاه استفاده کنید. می‌توان چند جلسه‌ی درمانی را پشت سر هم انجام داد و یا بین آن‌ها فاصله انداخت.
 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش زندگی ماشینی افراد ساعات طولانی از روز را در حالت نشسته سر می‌کنند. عدم تحرک کافی، می‌تواند باعث بالا رفتن کلسترول بد و رسوب آن در رگ‌ها و در نتیجه تنگ شدن رگ‌ها مخصوصاً در پا شود. به این بیماری تصلب شرایین گفته می‌شود که باعث بیماری پریفرال می‌شود. در این بیماری باریک شدن رگ‌های پا باعث کاهش جریان خون در پاها شده و موجب به وجود آمدن درد و سنگینی پا و سایر اختلالات وریدی می‌شود. خطرناک‌ترین وضعیت، ...بیشترنکات مثبتکاربری آسانپدهای بزرگایمن و مؤثرنکات منفیندارد
محرک الکتریکی عضلانی وینوپلاس مدل VI