ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5521

  • کشور مبدا برند

    چین

    چین

  • تجهیزات همراه

    شارژر، روغن، برس تمیزکننده

    شارژر، روغن، برس تمیزکننده

  • نوع اصلاح

    خط زن، حجم زن

    خط زن، حجم زن

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5521ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5521 دارای دو نوع اصلاح خط زن و حجم زن است که از آن برای مرتب کردن یا کوتاه کردن موی سر، بدن و سر استفاده می‌کنند. این محصول ساخت کشور چین بوده و از قطعاتی با کیفیت تولید شده است. صدای ماشین ریش تراش KM-5521 کم بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند، در نتیجه می‌توان در محیط‌های مختلف آن را به کار گرفت. ماشین اصلاح KM-5521 دارای طراحی جذابی بوده و به راحتی در دست جای می‌گیرد، به همین دلیل حرکت دادن آن بر روی صورت آسان است و فشار زیادی به مچ وارد نمی‌کند.

 ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5521 دارای یک نشانگر LED است که میزان شارژ باتری را نشان می‌دهد. با مشاهده این عدد می‌توان پیش از خاموش شدن محصول آن را به شارژر متصل کرد تا دوباره شارژ شود. برای کامل شدن شارژ باتری 120 دقیقه زمان نیاز خواهد بود و پس از آن می‌توان تا 90 دقیقه اصلاح کرد که این مدت زمان برای چندین بار اصلاح کافی است. کیمی از جمله برندهای مطرح در زمینه تولید ماشین اصلاح بدن، ماشین اصلاح صفر زن و ماشین ریش تراش است که در صورت استفاده صحیح و تمیز کردن مرتب با برس، نیازی به تعویض یا تعمیر محصولات در کوتاه مدت پیدا نخواهید کرد. لازم به ذکر است که این ریش تراش ضد آب نبوده و نمی‌توان زیر دوش از آن استفاده کرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5521 یکی از مدل‌هایی محبوب ماشین ریش تراش در بازار بوده که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد استقبال قرار گرفته است. این ماشین اصلاح موهای زائد را از بین برده و علاوه بر اصلاح صورت، برای بدن و مرتب کردن ریش مناسب است. ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5521 امکان اصلاح خشک و مرطوب را فراهم می‌سازد تا بتوان از آن بر روی پوست مرطوب در حمام یا پوست خشک استفاده کرد. اگر به دنبال ریش تراشی با کیفیت، کاربردی و ارزان هستید، این مدل می‌تواند گزینه‌ای ...بیشتر
ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5521