ماشین اصلاح موی صورت مدل V-T9

  • نوع اصلاح موی صورت

    تریمر

    تریمر

  • تجهیزات همراه

    استند شارژ، برس تمیزکننده

    استند شارژ، برس تمیزکننده

  • تکنولوژی اصلاح

    برش مستقیم

    برش مستقیم

  • قابلیت‌ها

    قابلیت اصلاح با شماره صفر

    قابلیت اصلاح با شماره صفر

  • منبع انرژی

    باتری قابل شارژ

    باتری قابل شارژ

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

ماشین اصلاح موی صورت مدل V-T9ماشین اصلاح موی صورت مدل V-T9، محصولی باکیفیت و کاربردی برای اصلاح موهای زائد صورت آقایان است. این ماشین اصلاح با طراحی ارگونومیک و وزن کم، استفاده‌ای آسان و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

تیغه‌های این ماشین اصلاح از جنس استیل ضد زنگ بوده و به دلیل ضد حساسیت بودن، برای افرادی که پوست حساسی دارند نیز مناسب هستند. همچنین، این تیغه‌ها به دلیل تیزی بالا، موهای زائد را به طور کامل و بدون ایجاد درد یا سوزش اصلاح می‌کنند.

 

ماشین اصلاح V-T9، دارای باتری قابل شارژ لیتیوم یونی است که  ظرفیت  بالایی  دارد  و  می تواند  تا  90 دقیقه  پس از  هر بار شارژ  نیاز  شما  به  برق  را  برطرف  کند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
حمل وسایل شخصی برقی در سفر می‌تواند یکی از سخت‌ترین کارها باشد یا اینکه برای استفاده کوتاه از یک وسیله برقی مثل ماشین اصلاح موی صورت در حالی که فرصت کمی برای آماده شدن دارید، ممکن است سختی زیادی را متحمل شوید. اینجاست که داشتن یک ماشین اصلاح موی صورت پرتابل و شارژی بسیار کار راه انداز خواهد بود. ماشین اصلاح موی صورت مدل V-T9 از سری ماشین اصلاح‌های بسیار زیبا و باکیفیت است که به خاطر ابعاد مناسبی که دارد، گاهی اوقات از آن به عنوان ماشین اصلاح سفری نیز یاد می‌شود. ظاهر این ماشی ...بیشتر
ماشین اصلاح موی صورت مدل V-T9