ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90286

  • نوع اصلاح موی صورت

    تریمر

    تریمر

  • تجهیزات همراه

    برس تمیزکننده

    برس تمیزکننده

  • تکنولوژی اصلاح

    برش مستقیم

    برش مستقیم

  • قابلیت‌ها

    قابلیت تنظیم سرعت

    قابلیت تنظیم سرعت

  • منبع انرژی

    برق

    برق

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90286ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90286، محصولی باکیفیت و کاربردی برای اصلاح موهای زائد سر و صورت آقایان است. این ماشین اصلاح با طراحی ارگونومیک و وزن کم خود، استفاده از آن را در دست  راحت کرده و از خستگی دست در حین اصلاح جلوگیری می کند.

 •    تیغه‌های این ماشین اصلاح از جنس استیل ضد زنگ بوده و به دلیل ضد زنگ بودن، طول عمر بالایی دارند. همچنین، این تیغه‌ها به دلیل تیزی بالا، موهای سر و صورت را به طور کامل و بدون ایجاد درد یا سوزش اصلاح می‌کنند. قابلیت شستشوی تیغه‌ها نیز به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آنها را تمیز کنید و از  بهداشت دستگاه  اطمینان  حاصل  کنید.•    موتور این ماشین اصلاح از نوع  AC بوده و  قدرت  بالایی  دارد .  این  موتور  سرعت  چرخش  تیغه ها  را  بین  5500  تا  7000  دور  در  دقیقه  تغییر  می دهد  و  شما  می توانید  با  استفاده  از  دکمه های  کنترل  کننده  روی  بدنه  دستگاه،  سرعت  موتور  را  متناسب  با  نیاز  خود  تنظیم  کنید.•    باتری این ماشین اصلاح از نوع لیتیوم یونی قابل شارژ بوده و  ظرفیت  بالایی  دارد  و  می تواند  تا  4  ساعت  پس از  هر بار شارژ  نیاز  شما  به  برق  را  برطرف  کند.  شارژ  سریع  این  باتری  نیز  از  دیگر  مزایای  آن  محسوب  می شود.•    این  محصول  از  قیمت  مناسبی  نیز  برخوردار  است  و  با توجه به  ویژگی های  متعددی  که  ارائه  می دهد،  می تواند  انتخابی  اقتصادی  برای  شما  باشد.  این  موضوع  در  کنار  کیفیت  بالای  محصول،  آن  را  به  گزینه ای  مناسب  برای  افراد  با  سلیقه  های  مختلف  تبدیل  کرده  است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ماشین اصلاح دی اس پی مدل 90286 یکی از قوی ترین ماشین هایی است که کمتر شبیه آن را خواهید دید. موتور با توان بالای 5 وات با جریان 60 هرتز و 7000 دور بر دقیقه است. به کمک کلید های کم و زیاد روی بدنه میتوان سرعت چرخش و اصلاح را از 5500 تا 7000 دور تغییر داد. از دیگر خصوصیت های این دستگاه باتری لیتیومی و قابلیت نگهداری شارژ به مدت 240 دقیقه (4ساعت) و کار به صورت مداوم و پیوسته به مدت 4 ساعت و نیز قابلیت پشتیبانی شارژ سریع و همچنین شارژ با کابل USB است. آنچه بر روی بدنه این دستگاه ...بیشتر
ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90286