لیزر جوان سازی تریا مدل Age Defying

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفیدر سال ۲۰۰۳ میلادی برند تریا با انتقال فناوری‌های پیشرفته‌ی در حال استفاده در کلینیک‌های زیبایی به خانه‌ها، انقلابی را در صنعت زیبایی و محافظت از پوست ایجاد کرد. این اتفاق هم استفاده از لیزرهای متنوع از جمله لیزرهای جوان کننده و برطرف‌کننده‌ی موهای زائد را بسیار ساده کرد و هم هزینه‌های استفاده از آن را به صورت قابل توجهی کاهش داد. دیودهای لیزر به کار رفته در این دستگاه دقیقن با فناوری ساخت دیودهایی که در دستگاه‌های کلینیکی به کار می‌روند ساخته شده‌اند و همین موضوع، این محصول تریا را تبدیل به دستگاهی قابل اعتماد می‌کند.لیزر جوان سازی تریا مدل Age Defying یک دستگاه برای مصرف خانگی و روش استفاده‌ی بسیار ساده است که بدون هیچ‌گونه آسیبی به سطح پوست، چین و چروک آن را به حداقل رسانده و نرمی و لطافت را به پوست باز می‌گرداند. بسیاری از افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند، از شفافیت و درخشندگی پوست خود پس از یک دوره استفاده رضایت داشته‌اند.لیرز جوان‌ساز تریا بدون اینکه آسیبی به فولیکول موها برساند، چین و چروک پوست را در ابتدای پیدایش هدف قرار می‌دهد. هزاران ریز پرتوی لیزر به زیر سطح پوست نفوذ کرده و روند طبیعی تولید کلاژن و الاستین را تقویت می‌کنند. ساختار پوست به گونه‌ای است که سلول‌های مرده‌ی سطح به صورت خودکار با سلول‌های جوان زیری جایگزین می‌شوند. این لیزر روند تجدید سلولی را تحریک کرده و باعث می‌شود تا این پروسه همچنان فعال باشد.
کارکرد لیزر جوان کننده‌ی تریا شبیه لیزرهای کلینیکی است و همین موضوع محبوبیت آن را به عنوان یک دستگاه خانگی بالا می‌برد. ایمنی این دستگاه توسط شرکت سازنده و همچنین سازمان غذا و داروی ایالات متحده امریکا تضمین شده و به خاطر فناوری پیشرفته‌ی به‌کاررفته در آن می‌توان با اعتماد کامل از آن استفاده کرد. به گفته‌ی متخصصین تریا، این دستگاه بدون هیچ آسیبی و به وسیله‌ی تحریک روند طبیعی کلاژن سازی پوست، آثار پیری را کاهش داده و فرایند بازسازی پوست را تسریع می‌کند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پیر شدن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های نوع بشر است. اما چیزی که بیشتر از بالا رفتن سن انسان را درگیر می‌کند، علائم آن است. آراستگی جزئی جدانشدنی از انسان‌هاست و شادابی و جوان بودن پوست یکی از مهم‌ترین ارکان آن به شمار می‌رود. ما تقریبا هر روز جلوی آینه می‌ایستیم و با دقت به اجزای صورتمان نگاه می‌کنیم و حتی کوچک‌ترین تغییرات آن را تحت نظر داریم. تلاش برای شاداب نگه داشتن پوست و مو شاید قدمتی به اندازه‌ی عمر حضور انسان روی زمین داشت ...بیشترامکانات و قابلیت‌ها ۵ طراحی و ظاهر ۵ قدرت و کیفیت ساخت ۵ ارزش خرید نسبت به قیمت ۴ نکات مثبتکاهش چین و چروک و کم‌رنگ کردن لکه‌هادارای سه شدت تابشیمورد تایید FDAقابل شارژنکات منفیندارد
لیزر جوان سازی تریا مدل Age Defying