لیزر بدن رمینگتون مدل IPL6750

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفیشرکت Remington Products در حدود ۲۰۰ سال پیش توسط «ای رمینگتون» و پسرانش بنیان‌گذاری شد. شرکتی که کار خود را با طراحی و ساخت اسلحه‌های کمری آغاز کرد در طول دوران کاری خود به سمت صنایع دیگر میل کرد و پس از کسب تجربه در ساخت و ارائه‌ی ماشین‌های دوخت و ابزار‌های کشاورزی، امروزه یکی از معتبرترین سازندگان لوازم شخصی برقی در حوزه‌ی سلامت و زیبایی مانند ریش‌تراش،محصولات مو و اپیلاتور در سطح حرفه‌ای و کیفیتی بسیار بالاست. رمینگتون چندین فناوری در زمینه‌ی لوازم خانگی و شخصی نیز به نام خود ثبت کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماشین‌های ریش تراش بدون سیم اشاره کرد. یکی دیگر از لوازمی که رمینگتون اهمیت آن را احساس و روی طراحی، ساخت و تولید انبوه آن تمرکز کرد دستگاه‌های از بین برنده‌ی دائمی موهای زائد بدن بود.
محققان رمینگتون با ارائه‌ی یک تکنولوژی پیش‌رفته که نام (PROPULSE) را برای آن انتخاب کرده‌اند، توانسته‌اند ابزاری سبک، مقرون به صرفه و با تاثیر بیشتر تولید کنند. این تکنولوژی با شیوه‌ی حرارت دادن به فولیکول‎های مو و متمرکز کردن انرژی نور بر روی ریشه‎ی مو چرخه‏ی رشد را متوقف می‌کند. فولیکول مسیری لوله مانند در زیر پوست است که ریشه مو در آنجا رشد می‌کند و دستگاه‌های iLight رمینگتون با حرارت دادن آن تاثیر خود را اعمال می‌کند. در انتهای فولیکول ناحیه‌ای برجسته به نام «بولب» است که پیگمان رنگی ملانین در آن تولید می‌شود. انرژی نور توسط ملانین مو جذب شده و از طریق متوقف کردن فولیکول‏‌ها از رشد مو ممانعت می‌کند. پالس‌های نوری این محصول رمینگتون کاملا بی‌ضرر بوده و از نظر بالینی مورد تایید هستند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
تلاش برای از بین بردن موهای زائد بدن شاید قدمتی به اندازه‌ی عمر حضور انسان بر روی زمین داشته باشد. از گذشته‌های دور انسان به دنبال راه‌های گوناگونی برای برطرف کردن سریع‌تر و راحت‌تر این مسئله بوده است. البته جدای از راحتی و سرعت، همواره راهی مطلوب‌تر بود که رشد دوباره‌ی موها در بازه‌‌ی زمانی طولانی‌تری اتفاق بیفتند. انسان راه‌های متفاوتی را برای از بین بردن موهای زائد تجربه کرد. از ترکیب آهک و زرنیخ تا موم و تیغ ابزاری بو ...بیشترارزش خرید به نسبت قیمت ۴ قدرت و کیفیت ۴ طراحی و ظاهر ۴ نوآوری ۳ نکات مثبتعمر بالای لامپسنسور تشخیص رنگ پوستمخصوص بدن، صورت و نقاط محدودنکات منفیندارد
لیزر بدن رمینگتون مدل IPL6750