لیزر بدن آقایان فیلیپس مدل Lumea TT3003 به همراه ماشین اصلاح بدن

  • منبع انرژی

    برق

    برق

  • تکنولوژی اصلاح

    لیزر

    لیزر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی 

 

این دستگاه لیزر که مخصوص بدن آقایان طراحی شده، پنج حالت تنظیمات انرژی دارد که می‌توان با توجه به نوع پوست از آن‌ها استفاده کرد. Philips Lumea به یک فیلتر UV نیز مجهز است که از پوست دربرابر اشعه‌ی ماورای بنفش محافظت می‌کند. مساحت سری این مدل 4 سانتی‌متر مربع است که باعث می‌شود آقایان ساده‌تر بتوانند برای لیزرکردن نواحی بدن از آن استفاده کنند. باتری لیتیوم یون شارژی این دستگاه طی مدت 60 دقیقه، کاملا شارژ می‌شود و سپس می‌توان تا 370 فلش از آن استفاده کرد. عمر کامل این دستگاه تا 100000 فلش است.

لیزر برای خیلی‌ها عبارتی ترسناک است و همه از خطر سوختن با لیزر وحشت دارند؛ اما در طراحی دستگاه‌های لیزر خانگی، ایمنی کاربر مدنظر بوده است. Philips Lumea با قفل ایمنی‌اش، از فلش‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند. این دستگاه لیزر همچنین به یک چراغ مجهز است که هنگام استفاده‌ی صحیح روی پوست روشن می‌شود.یکی از خواص لیزر که باعث می‌شود بر دیگر روش‌های ازبین‌بردن موهای زائد برتری داشته باشد، این است که پس از استفاده‌ی مکرر، رشد موها را کند و به‌مرور تقریبا متوقف می‌کند. پرتوهای نور به ریشه‌ی موها تابیده می‌شوند؛ در نتیجه موها به صورت طبیعی می‌ریزند و رویش دوباره‌ی آن‌ها متوقف می‌شود. اگر هفته‌ای دو بار نواحی زیر بغل، سینه، شکم، پاها، پشت و نواحی محدود لیزر شوند، همیشه پوستی نرم و صاف خواهید داشت. برای تأثیر بیشتر می‌توانید قبل از لیزرکردن، نواحی موردنظر را اصلاح کنید و این کار را تا زمانی‌که موهای‌ زائد هنوز رشد می‌کنند، ادامه دهید.

افرادی که موهای بلوند تیره، قهوه‌ای و مشکی دارند، می‌توانند به‌طور مؤثر از Philips Lumea استفاده کنند؛ اما ازآنجایی‌که لیزر بیشتر برای کسانی مناسب است که موهای تیره و پوست سفید دارند، افراد با موهای قرمز، خاکستری و بلوند روشن نمی‌توانند از آن استفاده کنند. موی انسان به صورت دوره‌ای رشد و استراحت، رشد می‌کند. این چرخه از سه مرحله تشکیل شده است: آناژن یا مرحله‌ی رشد، کاتاژن یا مرحله‌ی پسرفت و تلوژن یا مرحله‌ی استراحت. با این فناوری، درمان فقط در مرحله‌ی آناژن امکان‌پذیر است؛ بنابراین کاربر همین ‌که رشد مجدد موها را مشاهده کرد، باید دوباره پروسه‌ی درمان را آغاز کند. این رشد تقریبا هر دو هفته یک‌بار تکرار می‌شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
موهای زائد بدن از گذشته‌ مشکل‌ساز بوده‌اند و فعالان حوزه‌ی آرایشی همواره در پی این بوده‌اند که راهی برای حل این مشکل پیدا کنند. راه‌های زیادی برای خلاص‌شدن از شر موهای زائد وجود دارد؛ اما می‌توان گفت موثرترین آن‌ها لیزر موهای زائد است. این روش که در گذشته تنها در کلینیک‌های زیبایی و مراکز تخصصی پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گرفت، با استفاده از لیزر پیازهای موهای زائد بدن را از بین می‌برد و مانع از رشد مجدد آن‌ه ...بیشترارزش خرید به نسبت قیمت ۴ قدرت و کیفیت ۵ طراحی و ظاهر ۵ نوآوری ۴ نکات مثبتطراحی مناسبقدرت و کارایی عالی
لیزر بدن آقایان فیلیپس مدل Lumea TT3003 به همراه ماشین اصلاح بدن