لوسیون تقویت کننده مو سرخس مدل Myrtus and Rosemary حجم 200 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    ایران

    ایران

  • ترکیبات

    دارای عصاره

    دارای عصاره

  • صادر کننده مجوز

    سازمان غذا و دارو

    سازمان غذا و دارو

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

لوسیون مو و مزایای استفاده از آنزیبایی و سلامت مو از این جهت که تاثیر مستقیمی در زیبایی چهره دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل شناخت انواع روش‌های مراقبت از مو برای پیشگیری و یا درمان آسیب و مشکلات احتمالی ضروری است. 

تاکنون محصولات آرایشی و بهداشتی بی‌شماری برای مراقبت از مو تولید و روانه بازار شده‌اند که از میان آن‌ها، لوسیون مو به علت تاثیرگذاری فوق العاده و سهولت در استفاده طرفداران زیادی دارد. این محصول معمولا در سه مدل آبرسان، روغنی و متعادل کننده چربی سر تولید می‌شود و می‌تواند پاسخگوی نیاز افراد مختلف با جنس موی متفاوت باشد.

همان‌طوری که لوسیون بدن مانعِ از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست بدن و لطافت و نرمی آن می‌شود، لوسیون مو نیز موهای خشک و بی‌روح و یا آسیب دیده از گرما، اشعه مضر خورشید، رنگ مو و دکلره، استفاده از شوینده‌های نامناسب و … را آبرسانی کرده و رطوبت آن را حفظ می‌کند. علاوه بر این، لوسیون‌های مو قادرند اگزما، خشکی پوست سر، درماتیت و شوره سر را التیام ببخشند. جلوگیری از ریزش مو، تقویت موها، افزایش استحکام ساقه مو، تسریع رشد موهای از دست رفته، مراقبت از موهای نازک و شکننده بعد از حمام و قبل از استفاده از سشوار و سازگاری با انواع مختلف موها از دیگر مزایای استفاده از این محصول هستند.

اکثر محصولاتی که تحت عنوان لوسیون مو به بازار عرضه می شوند، دارای ترکیباتی نظیر روغن زیتون، روغن آرگان، روغن کرچک و همین طور عصاره‌ گیاهانی مانند عصاره رزماری، بابونه، بیدمشک و … هستند تا بتوانند پوست سر و موها را تقویت کرده و موجب درخشش بیشتر آن‌ها شوند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
استفاده مکرر از دستگاه‌های حرارتی حالت‌دهنده مو مانند اتو مو و یا سشوار، سبب آسیب به موها می‌شود. هم‌چنین رنگ و دکلره کردن موها نیز به شدت به ساختار موها آسیب می‌رساند و می‌تواند خشکی و نازک شدن موها را به همراه داشته باشد. اگر تجربه دکلره کردن مو را داشته باشید، حتما هنگام استحمام و یا هنگاه شانه کردن موهایتان، خشکی زیاد و گره خوردن موها باعث ناراحتی شما شده است. برای جلوگیری و کاهش میزان آسیب‌دیدگی موها، محصولات بهداشتی متفاوتی تولید شده است که یکی از موثرترین آن‌ها لوسیون‌ ...بیشتر
لوسیون تقویت کننده مو سرخس مدل Myrtus and Rosemary حجم 200 میلی لیتر