قطره پرسیکا پورسینا – 30 میلی لیتر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

قطره پرسیکا پورسیناپرسیکا پورسینا یک نوع داروی ضد التهابی غیراستروئیدی (NSAID) است که برای کاهش التهاب، درد و تب استفاده می شود. قطره پرسیکا پورسینا در دوز 30 میلی لیتری وجود دارد. این دارو حاوی ماده فعال پیروکسیکام است و برای درمان بیماری های مفصلی مانند التهاب مفاصل، آرتریت روماتوئید، آنکیلوزینگ سپینال و درد عضلانی-اسکلتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

مصرف این دارو باید طبق دستور پزشک و با رعایت دقیق دوزهای تعیین شده صورت گیرد. قبل از مصرف هرگونه دارو، بهتر است با پزشک خود در مورد موانع و عوارض جانبی احتمالی صحبت کنید.

از دیگر کاربردهای پرسیکا پورسینا می توان به درمان درد پس از عمل جراحی، درد ناشی از دندانپزشکی، درد شدید قاعدگی و دردهای ناشی از سرطان اشاره کرد.

در مصرف پرسیکا پورسینا باید دقت شود، زیرا این دارو ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی مانند درد شکمی، اختلال در کارکرد کبد، خونریزی گوارشی و افزایش خطر بروز عفونت شود. همچنین این دارو در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک شود.

بنابراین، مصرف پرسیکا پورسینا باید تحت نظارت پزشک و با رعایت دقیق دوز تعیین شده صورت گیرد. قبل از مصرف هرگونه دارو، بهتر است با پزشک خود در مورد موانع و عوارض جانبی احتمالی صحبت کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قطره پرسیکا پورسینا - 30 میلی لیتر