قرص ویتامین ث دی سان فارما بسته 30 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص ویتامین ث دی سان فارمامطلبی درباره قرص جویدنی ویتامین C ۵۰۰ دی سان فارما به شما توضیح داده خواهد شد. این قرص دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که به تامین ویتامین C مورد نیاز بدن کمک می‌کند. ویتامین C از سلول‌ها در برابر آسیب ناشی از مواد شیمیایی مضر محافظت می‌کند. همچنین زمانی که پوست در معرض اشعه ماورای بنفش قرار می‌گیرد، رادیکال‌های آزاد تشکیل شده و به آن آسیب می‌رسانند که می‌تواند باعث سرطان پوست شود. بهترین زمان برای مصرف قرص ویتامین C، هنگامی است که پوست در معرض اشعه ماورای بنفش قرار می‌گیرد، چرا که ویتامین C رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند.ویزگی های مصرف قرص ویتامین ث دی سان فارما بسته 30 عددی :

ویتامین C همچنین با کمک به کلاژن سازی، در ترمیم زخم و جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوست، موثر است. همچنین این ویتامین میزان جذب آهن از روده‌ها را افزایش می‌دهد. مصرف ویتامین C هنگام سرماخوردگی، می‌تواند طول دوره درمان را کوتاه تر کند و یا از شدت علائم آن کاسته شود. 

این قرص با طعم‌های مختلف توت فرنگی، بلوبری، لیمو و پرتقال تهیه و عرضه می‌شود. برای جبران کمبود ویتامین C در بدن، می‌توانید از مکمل‌های حاوی این ویتامین استفاده کنید.

هرچند که کمتر افراد دچار کمبود ویتامین C می‌شوند، اما رژیم غذایی نامناسب، مصرف دخانیات، بی اشتهایی عصبی، استرس و … از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند بدن دچار کمبود این ویتامین شود. علائم کمبود ویتامین C در بدن شامل پوست خشک و ناهموار، پیچ خوردگی موهای بدن، فولیکول‌های قرمز موها، ناخن‌های قاشقی شکل با لکه، پوست خشک و آسیب دیده، کبود شدن سریع، دیر خوب شدن زخم‌ها، درد و ورم مفاصل، ضعیف شدن استخوان‌ها و خونریزی لثه و افتادن دندان هستند.نحوه استفاده : این قرص جویدنی ویتامین C ۵۰۰ دیسان فارما، حاوی ۵۰۰ میلی‌گرم ویتامین C است و با طعم‌های مختلف عرضه می‌شود. معمولاً هر روز یک قرص از این مکمل مصرف می‌شود. اما برای استفاده از هر گونه مکمل و ویتامین، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که مصرف آن برای شما مناسب است و با داروهای دیگری که ممکن است مصرف کنید، تداخل ندارد. همچنین، بیش از حد مصرف ویتامین C ممکن است به بدن آسیب برساند، بنابراین بهتر است دستورالعمل‌های پزشک را رعایت کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص ویتامین ث دی سان فارما بسته 30 عددی