قرص نتونال باریج اسانس بسته 30 عددی

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

قرص نتونال باریج اسانس بسته 30 عددیقرص نتونال یکی از محصولات مهم شرکت باریج اسانس است که تأثیرات درمانی قابل توجهی هم در دردهای مفصلی و هم در مشکلات ادراری دارد. استفاده از قرص گزنه باریج می‌تواند به پیشگیری از به وجود آمدن سنگ‌های ادراری کمک کند.

سنگ‌های ادراری، گونه‌ای رسوب غیر عادی داخل کلیه است که در اثر عوامل مختلفی همچون رژیم غذایی نامناسب مثل مصرف بالای کلسیم و نمک، افزایش سن، سابقه خانوادگی، نژاد و تغییر غلظت کریستال‌های ادراری به وجود می‌آید. سنگ‌های ادراری شاید هیچ علائمی از خود نشان ندهند اما زمانی که موجب انسداد شوند، درد شدید و غیرقابل تحملی را ایجاد می‌کنند. قرص نتونال باریج به واسطه‌ی داشتن اثر مدر یا ادرار آور به خوبی در پیشگیری از تشکیل سنگ‌های ادراری موثر می‌باشد. در حقیقت مصرف این قرص، موجب شستشوی دستگاه ادراری در مشکلات التهابی مربوط به این دستگاه می‌شود.

داروی نتونال باریج در بهبود دردهای مفصلی و عضلانی نیز اثر مفیدی دارد و به این به دلیل اثر ضد التهاب و مسکن گزنه است که ماده اصلی تشکیل دهنده این قرص به شمار می‌رود. قرص netonal tablet باریج قابلیت استفاده به عنوان درمانی حمایتی برای مشکلات روماتیسمی را دارد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص نتونال باریج اسانس بسته 30 عددی