قرص مولتی ویتامین امی ویتال بسته 100 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

قرص مولتی ویتامین امی ویتال بسته 100 عددیکپسول مولتی ویتامین مینرال امی ویتال محصولی مناسب که با تامین ریز مغذی‌ها، املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن ضامن سلامت عمومی بدن است. این محصول کارایی‌های متنوعی مثل بالاتر بردن میزان سطح ایمنی و تامین مواد مورد نیاز بدن دارد. اگر به دنبال یک کپسول مولتی ویتامین مینرال هستید که بتواند ریز مغذی های مورد نیاز و ضروری بدن شما را تامین کند، کپسول امی ویتال می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. این کپسول، حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و املاح است که به سلامت چشم، استخوان، خون، عروق، سیستم ایمنی و سیستم عصبی شما کمک می کند. این کپسول، مناسب برای خانم ها، آقایان و همه سنین است و با توجه به نیازهای بدن شما، دوز مصرفی خاص و متفاوتی دارد. این کپسول، برای جلوگیری از کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن شما، به عنوان یک مکمل غذایی مناسب است. در ادامه، به برخی از ترکیبات این کپسول خواهیم پرداخت.•  ویتامین A: این ویتامین به حفظ سلامت چشم شما کمک میکند. هر کپسول از این محصول حاوی ۵۰۰۰iu ویتامین A است.
 •  ویتامین D۳: این ویتامین به جلوگیری از پوکی استخوان و جذب بهتر کلسیم شما کمک میکند. هر کپسول از این محصول حاوی ۴۰۰iu ویتامین D۳ است.
 •  ویتامین C: این ویتامین قویترین ویتامین در تقویت سیستم ایمنی بدن شما است. هر کپسول از این محصول حاوی ۶۰mg ویتامین C است.
 •  خانواده ویتامین B: این خانواده شامل B۱  B۲  B۳  B۶ و B۹ (فولیک اسید) است که در تنظیم سوخت و ساز، جلوگیری از نقص عضو جنین، سلامت خون و عروق و کاهش علائم بیماریهای روحی تاثیرگذار است. هر کپسول از این محصول حاوی ۲۵,۷mg از این خانواده است.
 •  آهن: این ماده معدنی به جلوگیری از کم خونی شما کمک میکند. روزانه بدن شما حدود ۱۸mg آهن نیاز دارد.
 •  کلسیم: برای جلوگیری از پوکی استخوان و تضمین سلامت مفاصل، کلسیم نقش اساسی دارد. هر کپسول از این محصول حاوی ۱۲۵mg کلسیم است.
 •  لودین: این ماده ضد التهاب غیر استروئیدی است که باعث کاهش نشان های التهاب و درد می شود. هر کپسول از این محصول حاوی ۰,۱۵mg لودین است.
 •  منیزیم: برای حفظ سلامت استخوان، سیستم اعصاب مرکزی و انقباض عضلانی، منیزیم ماده مهمی است. هر کپسول از این محصول حاوی ۱۰۰mg منیزیم است.
 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص مولتی ویتامین امی ویتال بسته 100 عددی